صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

پزشکیان: فریاد بزنید که بد کیست تا رئیس جمهور نشود

مسعود پزشکیان، یکی از کاندیداهای جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری گفت:رئیس جمهور بد در غیاب رای مردم خوب انتخاب می‌شود.

مسعود پزشکیان در دیدار با جمعی از اعضای احزاب اصلاح طلب گفت «رئیس جمهور بد در غیاب رای مردم خوب انتخاب می‌شود، بیایید و فریاد بزنید که بد کیست تا رای نیاورد. تو اگر رای ندهی که اینها قوی‌تر می‌شوند.»

نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت
پزشکیان گفت: راه نجات مملکت را در یک نگاه کلی، مراجعه به علم و متخصصین و کارشناسان می‌دانم. من نسخه ندارم اما می‌دانم نسخه را از چه کسی باید گرفت. در جلسات مختلفی که با کارشناسان داشته‌ام مسائل متعددی طرح شده است. مشکلات اصلی جامعه تورم، بیکاری، بی‌عدالتی و دعواهایی است که در داخل داریم.

وی گفت:‌تا زمانی که در داخل این ناامنی اقتصادی وجود دارد پول نخواهد آمد؛ به دلایلی که نام بردم سرمایه‌ وارد نمی‌شود و ضروری است که محیط آرام‌تری فراهم کنیم. باید اختلافات داخلی و فضایی که باعث رانت و فساد و تبعیض می‌شود را اصلاح کرد. این را پیش از این هم گفته‌ام که بالای 1٫5 میلیون یارانه‌ی پنهان می‌دهیم که آن را طبقات بالای جامعه مصرف می‌کنند!

این کاندیدای انتخابات گفت: در ذهن من راهکارهایی وجود دارد که هنوز کمی خام است اما در نهایت باید به طریقی این یارانه‌های پنهان را برای طبقات بالا حذف کنیم.سه-چهار سال است که کاملا متمرکز روی موضوع رانت و فساد و… کار می‌کنم و برایم چشم‌انداز حل آن بدیهی است. پیش از این در مصاحبه‌هایم به تفصیل توضیح داده‌ام که ما به یک سیستم داده نیاز داریم.

باید مجددا با دنیا تعامل داشته باشیم
پزشکیان همچنین درمورد تعامل با دنیا نیز گفت: باید مشکلات را با همسایگان حل کنیم؛ تولید بدون بازار فایده‌ای ندارد، باید مجددا با دنیا تعامل داشته باشیم.

 

منبع: انصاف نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۱۳۷۷
تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۳     ساعت: ۲۰ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024