صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

قول مقام ارشد ارتش به وزارت بهداشت

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح در قله اقتدار و توانمندی رزم هستند، گفت: نیروی زمینی و هوانیروز بعد از دفاع مقدس به بازسازی و ارتقاء توان رزمی خود پرداختند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین افتتاح دومین بیمارستان و مرکز پایش سلامت رایگان و تزریق واکسیناسیون کرونایی با نام شهید کشوری که در مجموعه درماندگاهی صدر هوانیروز طی سخنانی اظهار داشت: نیروی زمینی از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سینه سپر کرده و در مبارزه با عناصر ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور داشت این امر هیچ کس پوشیده نیست .

وی ادامه داد: علی رغم مشکلاتی که برای نیروی زمینی ایجاد کرده بودند ، اما این نیرو در مقابل عوامل ضد انقلاب مردانه ایستاد و موفق شد . نیروی زمینی ارتش 8 سال دفاع مقدس را با سرافرازی پشت سر گذاشت و عملیات‌های بزرگ و افتخار آمیز و بالنده ای انجام داد.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: هوانیروز در دفاع مقدس خوش درخشید به ویژه در عملیات مرصاد که مهر تاییدی بر عملکرد هوانیروز زده شد، مردانه ایستادند و پوزه همه منافقین را به خاک مالیدند. بر روان پاک همه کارکنان هوانیروز که در عملیات های دفاع مقدس و به ویژه در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت رسیدند، دورود می فرستیم.

وی در ادامه با بیان این که ارتش و نیروهای مسلح در قله اقتدار و توانمندی رزم هستند، نیروی زمینی و هوانیروز بعد از دفاع مقدس به بازسازی و ارتقاء توان رزمی خود پرداختند گفت: طی سالیان متوالی با تکیه بر توانمندی داخلی توانستند به سلاح و مهمات و تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند که امروز به خود می بالیم که نیروی زمینی و هوانیروز و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اقتدار می‌گویند؛ ما در مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم و کسی جرات ندارد نگاه چپ به مرزها و منافع جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

امیرسیاری گفت: در جهان اینگونه حرف زدن و این گونه سینه سپر کردن اقتدار می‌خواهد و این اقتدار از سخنان فرمانده کل قوا می گیریم که وقتی که در مقابل دشمن حرف میزنند و موضع می گیرند انگیزه می دهند .

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: امروز ارتش و نیروهای مسلح در قله اقتدار و توانمندی رزم هستند. تحرک خوب، سلاح خوب ، مهمات خوب، فرماندهان خوب، کارکنان خوب و کارکنان وظیفه خوب همه پا در رکاب و همه آموزش دیده و با مهارت و همه علاقه مند برای برقراری امنیت در مرزهای کشور ایستاده اند و کار می کنند.

وی گفت: عزیزان ما در نیروی زمینی در مرزهای جنوب، غرب، شمال غرب، شمال شرق، جنوب شرق و جنوب و شمال در گرما و سرمای طاقت فرسا مستقر هستند و نیروی زمینی از ابتدای دفاع مقدس که به خط مقدم رفته است هنوز هم در همان جا مستقر هستند و منطقه را ترک نکردند.

امیرسیاری افزود: امنیت ارزشمند به همین راحتی به دست نمی‌آید، این شور و هیجان و رفت و آمد و همه اقداماتی که در کشور انجام می‌شود همه زیر سایه امنیت است. این امنیت به وجود نمی‌آید مگر با تلاش، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی که نیروهای مسلح به ویژه در نیروی زمینی و هوایی انجام دادند، که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: بعد از دفاع مقدس تا امروز تلاش و کوشش نیروهای مسلح با تکیه بر توانمندی های داخلی به ویژه در هوانیروز افزایش یافته، در حالی که همه فکر می‌کردند بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه که در نیروی زمینی ارتش وجود دارد به دلیل خروج افسران آمریکایی پس از انقلاب، زمین گیر می شود اما این گونه نشد امروز در اوج قدرت هستیم. ابتکار و خلاقیتی روی سلاح ها و تجهیزات مان پیاده کردیم که برای دشمنان غیر قابل باور است. به اینجا رسیدیم که با افتخار می‌گوییم که آمادگی داریم که از کیان جمهوری اسلامی ایران از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

وی گفت: در طول همین دوران همه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی و به ویژه نیروی زمینی و هوانیروز در همه اتفاقاتی مانند زلزله، سیل، آتش سوزی پادر رکاب بودند با وجود اینکه برای برقراری امنیت و دفاع از تمامیت ارضی و منافع جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها حضور داشته اند . در بحث مردم یاری و خدمات به آنها و عینیت بخشیدن به شعار ارتش فدای ملت اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است، که جای تشکر و قدردانی دارد.

امیرسیاری افزود: دردوره شیوع بیماری کرونا با درخواست وزارت بهداشت تمام امکانات ارتش جمهوری اسلامی ایران پای کارآمد.

به ویژه بعد از اینکه فرمانده معظم کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند که قرارگاهی شکل بگیرد با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی حضرت امام رضا ع در ستاد کل، ارتش و نیروی زمینی تمام توان خود را پای کار آوردند و همه خدمات را انجام داد و الان هم آمادگی دارند تا هر جایی که وزارت بهداشت و درمان کشور بخواهد در اجرایی شدن تدابیر رهبری پا در رکاب باشد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی شهید کشوری گفت: این اقدام امروز توسط هوانیروز قهرمان و با تدبیر فرمانده نیروی زمینی در برپا کردن چند بیمارستان شکل گرفته جای تشکر و قدردانی دارد. هوانیروز ما یک یگان تخصصی است که کار تخصصی پیچیده انجام می دهد اما می بینید با استفاده از ظرفیت هایی که دارد و با تکیه بر توانمندی که در درون خود وجود دارد چنین بیمارستانی را برپا می‌کند که می‌تواند خدمات ارزشمندی را به ملت ارائه دهد.

وی گفت: امیدواریم این مجموعه بزرگ، متحرک که قابل انعطاف است و با امکاناتی که در اختیار دارد در تزریق واکسن خدمات ارزشمندی را ارائه کند، ما به وزارت بهداشت و درمان قول می‌دهیم که هر چه امکانات بخواهد و داشته باشیم در اختیار آنها و مردم قرار دهیم تا این مرحله تزریق واکسن هم به خوبی تمام شود.

 

 

 

منبع:مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۵۳۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۲۵     ساعت: ۱۱ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024