صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نزاجا ظرفیت‌های خود را برای برگزاری پر شور انتخابات پای کار آورد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی جهت برگزاری انتخاباتی گسترده و پرشور تمامی ظرفیت های لازم را پای کار خواهد آورد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی جهت برگزاری انتخاباتی گسترده و پرشور تمامی ظرفیت های لازم را پای کار خواهد آورد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات نیز همچون گذشته لبیک گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود گفت: یگان های بالگردی ما آمادگی کامل را در جهت حمایت و پشتیبانی از برگزاری انتخابات را دارند و همچنین دیگر نیروهای ما در مرزها و پادگان ها امنیت را در کشور برقرار می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش نیروی زمینی در مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی از آغازین روزهای شیوع کرونا با قدرت وارد عرصه شد و با غربالگری، ضدعفونی معابر، ایجاد نقاهتگاه ها و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش بار دیگر شعار ارتش فدای ملت را به ظهور رساند.

وی گفت: ارتش پس از ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به سرعت قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل داد و 28 بیمارستان را در خدمت بهداشت و درمان کشور گذاشت؛ ارتش همچنین بیمارستان هاجر را به این موضوع اختصاص داده و 12 هزار کادر پزشکی را در این رابطه به خدمت گرفت.

وی افزود: نیروی زمینی در 12 استان نقاهتگاه ایجاد کرده و 8 شهید مدافع سلامت را نیز در طول خدمت رسانی تقدیم نظام سلامت کشور کرد.

وی تصریح کرد: الحمدالله با تلاشهای صورت گرفته امروز مرکز واکسیناسیون با دست با کفایت دریادار سیاری افتتاح شد و امیدواریم این مرکز اولین مرکزی باشد که واکسن ایرانی در آن تزریق می شود.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۵۳۷
تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۲۵     ساعت: ۱۱ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Apr 23 2024