صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دریادار سیاری درگذشت رییس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح را تسلیت گفت

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی رییس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

دریادار حبیب‌الله سیاری در پیامی به‌مناسبت درگذشت رییس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح نوشت: با کمال تاسف و تاثر مصیبت وارده درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نمازی رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، همکاران و خانواده آن عالم وارسته و انقلابی تسلیت می‌گویم.
معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: وی سال‌های پربرکت عمر خود را در سنگر مقدس عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح، در راه تبیین و ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزش‌های دینی و در جهت رشد و بالندگی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و وقف و از هیچ کوششی دریغ ننمود.
سیاری خاطرنشان کرد: بی‌تردید زحمات و اقدامات ارزشمند و ماندگار آن عالم بزرگوار برای وی باقی الصالحات خواهد ماند.
وی در این پیام تسلیت از درگاه خداوند متعال برای آن عالم روحانی، علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه همه اطهار و برای بیت مکرم و سایر بازماندگان، صبر جزیل و اجر عظیم مسالت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن نمازی» رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح صبح شنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

 منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۴۹۸۴
تاریخ: ۱۴۰۰/۵/۴     ساعت: ۱۸ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • ١١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 20 2024