صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

امیر ایرانی: نیروی دریایی ارتش با پشتوانه مردمی در برابر استکبار ایستاده است

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: افزایش توان دفاعی و ارتقای روحیه سلحشوری کارکنان نیروی دریایی ارتش و همچنین با پشتوانه میهن اسلامیمان و تکیه بر مردم عزیزمان با تمام توان در مقابل نیروهای استکباری ایستاده ایم.

امیر دریادار شهرام ایرانی دیروز جمعه با همراه جمعی از فرماندهان و مسوولان نداجا در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: شرایطی که امروز رقم خورده تقویت توان دفاعی و بنیه نظامی است تا انشاالله دشمن منطقه خاورمیانه را ترک کند.

وی، با بیان افزایش توان دفاعی و ارتقا روحیه سلحشوری کارکنان نیروی دریایی در مواجهه با نیروهای استکباری ادامه داد: به پشتوانه میهن اسلامیمان و با تکیه بر مردم عزیزمان با تمام توان در مقابل نیروهای استکباری ایستادا ایم  این پشتوانه کشوری و مردمی، برای ما قدرتمندترین سلاح است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پهنه خلیج فارس و دریاهای عمان و خزر زیر سیطره کارکنان نیروی دریایی ارتش است و با تمام توان از امنیت دریایی و منافع ملی جمهوری اسلامی حراست و سیادت خواهیم کرد.

دریادار ایرانی،گام دوم انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی و جامعه اسلامی را اولویت اول نیروی دریایی دانست و افزود: هدف گذاری ما اجرایی شدن فرمان فرماندهی معظم کل قوا و منویات ایشان است و همیشه به همرزمان عزیزم میگویم وقتی حضرت آقا جمله ای میفرمایند باید بسیار اندیشه کنیم چرا که می شود کتابها از آن مطلب بیرون آورد.

فرمانده نداجا افزود: فرمانده معظم کل قوا در حکمی که به بنده ابلاغ فرمودند بیان داشتند از ظرفیت‌های نداجا استفاده کنید، این جمله بسیار مهمی بود که جای بسیار تأمل و تلاش دارد و سرلوحه کار ما همین فرمان است که ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و انشاءالله مسیر را به گونه‌ای ریل گذاری کنیم تا با استفاده از تجربیات گذشته و تجربیات جدید حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش در اقیانوس‌ها و دریاها پایدارتر و مقتدر بشود.

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۴۳۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۲۰     ساعت: ۱ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024