صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نماینده مجلس: منابع افزایش حقوق سربازان در سال آینده تأمین شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: منابع افزایش حقوق سربازان در سال آینده تأمین شده است و مشکلی برای تامین منابع مالی این موضوع وجود ندارد.

یعقوب رضازاده، با بیان اینکه مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه درباره افزایش حقوق سربازان در سال آینده ملغی نشده و به قوت خود باقی است، بیان داشت:سربازان وظیفه، دژ دفاعی نیرو‌های مسلح برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشورمان هستند و قطعا افزایش حقوق آنان مسئله‌ای بسیار مهم است و باید عملیاتی شود.

وی اظهارداشت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، حداقل حقوق سربازان در سال آینده به سه میلیون و 350 هزار تومان خواهد رسید و حقوق ماهانه سربازان متأهل نیز 5 میلیون خواهد شد.

این نماینده مجلس بیان داشت: نظر ستاد کل نیرو‌های مسلح هم درباره افزایش حقوق سربازان اخذ شده است و آنان هم بر ضرورت این مسئله تاکید کردند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،گفت : منابع افزایش حقوق سربازان در سال آینده تأمین شده است و مشکلی برای تامین منابع مالی این موضوع وجود ندارد.

وی بیان داشت: این مصوبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد و در صورت تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان، لازم‌الاجرا است.

 

منبع: میزان

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۳۸۸
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۲/۸     ساعت: ۱۱ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024