صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

وزیر کشور دولت روحانی کاندیدای انتخابات مجلس می‌شود؟

وزیر کشور دولت دوازدهم می‌گوید: هنوز هیچ تصمیمی درباره ورود به انتخابات مجلس نگرفتم.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت دوازدهم، در واکنش به برخی گمانه‌ها مبنی بر اعلام کاندیداتوری او در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: بنده هیچ تصمیمی درباره ورود به انتخابات مجلس دوازدهم نگرفتم.

 

او در واکنش به اینکه آیا امکان اعلام کاندیداتوری شما در انتخابات مجلس دوازدهم وجود دارد؟ افزود: در هر صورت عالم امکان است و در این عالم هیچ چیزی بعید نیست اما بنده فعلاً تصمیمی ندارم.

 
رحمانی فضلی در پاسخ به اینکه وزیر کشور دولت دوازدهم به عنوان چهره اصولگرا در دولت مذکور شناخته می‌شد، در صورت ورود به انتخابات مجلس دوازدهم از طرف جناح و حزبی اعلام کاندیداتوری می‌کنید و یا به صورت فردی اقدام می‌کنید، تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی درباره ورود به انتخابات مجلس نگرفتم به این معنی که بیش از 90 درصد احتمال می دهم که در انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کاندیداتوری نکنم.



وزیر کشور دولت دوازدهم همچنین خاطرنشان کرد: بنده اصلاً برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم فکر نکردم و افراد دیگری هم که در این مورد از بنده پرسیدند همین پاسخ را دادم و گفتم برای حضور در انتخابات آینده فکر نکردم البته یک بار در مجلس بودم.

گفتنی است؛ اخیرا جمهوریت نوشت: انتخابات مجلس دوازدهم ده ماه دیگر در اسفندماه 1402 ، آوردگاه نیروهای سیاسی برای ورود به ساختمان هرمی شکل بهارستان است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت های یازدهم و دوازدهم که انتخابات های زیادی برگزار کرده است، یکی از چهره های دولت حسن روحانی است که برای این انتخابات کاندیدا خواهد شد. او که سابقه نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد در حال ارزیابی نامزدی از تهران، شیروان، قوچان یا مشهد است.


رحمانی فضلی از چهره های نزدیک به روحانی و لاریجانی است و نقش مهمی در انتخابات آتی در تعیین و انسجام بخشی به نیروهای جریان موسوم به اعتدال، برای انتخابات مجلس دوازدهم خواهد داشت.

 

منبع: منیبان

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۷۲۶۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۲/۶     ساعت: ۱۳ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024