صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

وزیر کشور: هر سه قوه عزم‌شان برای همکاری با یکدیگر جزم است

وزیر کشور گفت: همدلی بین قوا به شناختن زوایای مشکلات کشور کمک می‌کند، چراکه سه قوه همه باید تلاش کنند و مسائل را کنند.

احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص همدلی و هم‌افزایی قوا برای حل مشکلات کشور گفت: همدلی بین قوا امر بسیار تعیین‌کننده‌ای است، امروز بحمدالله روابط بسیار قوی بین سران قوا برقرار است و این امر باید در تمام بدنه سه قوه هم ان‌شاالله برقرار باشد که البته هست؛ اما هرچه تقویت شود و هرچقدر توسعه پیدا کند حتما به رفع مشکلات کشور کمک می‌کند.

وزیر کشور ادامه داد: همدلی بین قوا به شناختن زوایای مشکلات کشور کمک می‌کند، چراکه سه قوه همه باید تلاش کنند و مسائل را حل کنند.

وی با اشاره به این‌که همه در حال حاضر وظیفه داریم، تاکید کرد: وظیفه ما به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی باتوجه به شعار سال که «مهار تورم و رشد تولید» است این است که همه در میدان باشند، هماهنگی سه قوه و همدلی‌شان قطعا می‌تواند موثر باشد و الحمدالله هر سه قوه عزم‌شان جزم است که این کار را دنبال کنند.

وحیدی درخصوص لایحه جامعه انتخابات گفت: یک طرح در مجلس در جریان بود و یک لایحه جامع که وزرات کشور داده است که باید در کمیسیون مربوطه‌اش در دولت بررسی و به مجلس ارسال شود.

وی افزود: طرحی هم در مجلس در حال بررسی است که موادش در صحن علنی تصویب شد.

وزیرکشور در پاسخ به این‌که امکان دارد به انتخابات امسال برسد گفت: بستگی دارد چه زمانی به تصویب نهایی برسد، بله اگر که در تصمیم‌گیری‌ها تسریع شود ممکن است به انتخابات امسال هم برسد.

 

منبع: ایلنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۷۲۹۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۲/۱۹     ساعت: ۱۲ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024