صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ضوابط مالی بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت

سومین جلسه شورای راهبری و تلفیق بودجه در محل سازمان برنامه وبودجه کشور برگزار شد.

به گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور، در سومین جلسه شورای راهبری و تلفیق بودجه پیوست‌های بخشنامه بودجه سال 1400 شامل برنامه زمانبندی، سقف اعتبارات هزینه‌ای و سرمایه‌ای حسب فصول عملیاتی، دستورالعمل بودجه شرکت‌های دولتی، دستورالعمل بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، دستورالعمل تکمیل فرم‌های دستگاه‌های اجرایی و همچنین نحوه تهیه و جمع بندی گزارشات لایحه بودجه مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
همچنین سید حمید پورمحمدی معاون اقتصادی، و هماهنگی برنامه و بودجه گفت: موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرارگرفت مرور بخش‌های مهم بخشنامه بودجه سال 1400 از جمله منابع-مصارف و ضوابط مالی که باید منضم به بخشنامه بودجه باشد، که به‌زودی توسط ریاست محترم جمهور ابلاغ خواهد شد.
وی افزود: ما امیدواریم تا پایان این هفته بخشنامه بودجه و پیوست‌های آن به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود تا دستگاه‌ها بتوانند بودجه خود را در موعد مقرر ارائه کنند.
پورمحمدی گفت: علی‌رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود در منابع درآمدی همه پرداخت‌های اجتناب نا‌پذیر از جمله حقوق کارمندان و بازنشستگان و همچنین پرداخت‌ها به طرح‌های عمرانی با نظم تاکنون انجام دادیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۹۶۳۷
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۳۱     ساعت: ۹ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024