صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تخفیف‌های بالا در بازار خودرو

در حالی که صبح امروز، بازار خودرو با وضعیتی نامتعارف و نوسان شدید قیمت روبرو بود، عصر امروز معامله‌گران از کاهش قیمت‌ها در بازار خبر دادند.

بازار خودرو این روزها در وضعیتی نامتعارف قرار دارد. هر چند انتشار اخباری در خصوص افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو بازار را تحت تاثیر قرار داده بود اما معامله‌گران میگویند با توجه به افزایش احتمال ریزش قیمت دلار در بازار، بازار خودرو بی‌تردید در آینده با شکست قیمت روبرو می‌شود.

 بر این اساس عصر دیروز هر چند معامله‌گران قیمت‌ها در فایل‌های اعلامی کاهش دادند اما همچنان خریدار چندانی در بازار نبود. پراید، که زمانی سنگ محک بازار خودرو تلقی می‌شد عصر امروز به قیمت 136 میلیون تومان در آگهی‌ها قیمت خورد در حالی که صبح معامله‌گران تلاش می‌کردند قیمت را در محدوده بالاتر از 140 میلیون تومان اعلام کنند. 

پراید 131و 132 نیز در محدوده 116 تا 118 میلیون تومان قیمت خوردند. بر اساس این گزارش ساینا نیز تا 152 میلیون تومان کاهش یافت و تیبا و تیبا 2 به نرخ 145 تا 155 قیمت خوردند اما معامله‌گران از تخفیف‌های بالا در بازار خبر می‌دهند و می‌گویند مشتریان واقعی می‌توانند با قیمت‌هایی به مراتب پایین تر از این رقم خودروی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 بررسی‌ها نشان می‌دهد در آگهی‌های اعلامی،تخفیف‌ها برای خودروهایی با قیمت بالاتر از 400 میلیون تومان بسیار بالاتر است.

 

منبع: خبر آنلاین

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۳۱۷۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۹     ساعت: ۰ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Apr 24 2024