صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

وزیر کار: هیچ بازنشسته کشوری حقوق زیر ۳ میلیون دریافت نمی‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شروع سال پرداختی بازنشستگان ۸۰ درصد افزایش یافته است و هیچ بازنشسته‌ای زیر سه میلیون تومان دریافت نمی‌کند.

«محمد شریعتمداری در مراسم امضای قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی اندیمشک در مجموعه تلاش، افزود: پیش از این برخی از بازنشستگان حقوق زیر یک میلیون تومان دریافت می‌کردند که با اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، هم اکنون حقوق زیر سه میلیون تومان نداریم و در بودجه سال آینده نیز افزایش 25 درصدی حقوق پیش‌بینی شده است.

وی درباره پیشرفت‌های صندوق بازنشستگی کشور گفت: از سال 1398 مجموع سود صندوق بازنشستگی کشور پنج برابر رشد داشته و از رقم 2 هزار میلیارد تومان به 10 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وزیر تعاون با تاکید بر اهمیت شفافیت در اقتصاد، گفت: شفافیت عنصر مهمی است که باید در دستور کار همه بخش‌ها قرار گیرد و وزارت تعاون در این حوزه قدم‌های خوبی برداشته است و هر گونه شائبه‌ای که در قسمت‌های مختلف وزارت تعاون و صندوق بازنشستگی باشد برخورد می‌کنیم.

وی افزود: بسیاری از صورت‌های مالی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشور شفاف‌سازی شده و در اختیار عموم قرار دارد.

شریعتمداری درباره احداث سیکل ترکیبی اندیمشک نیز گفت: دشمنان همواره تلاش کردند با اعمال تحریم‌های ظالمانه مردم را مایوس کنند اما مردم و دولتمردان با تکیه بر دین اسلام و نخبگان آنها را مایوس کردند.

وی ادامه داد: در 2 فصل شاهد رشد اقتصادی مثبت بودیم و این نوید حرکت دانشمندان، کشاورزان و جوانان ماست که با توسعه فعالیت‌های استارتاپی توانستند به این مهم دست یابند و این نشان خروج از رکود است.

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۷۵۵۲
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۲۶     ساعت: ۷ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024