صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

طلا به زیر یک میلیون تومان می‌رسد؟

طلای جهانی دیروز نوسان قیمت عجیبی را پشت سر گذاشت و بازارهای ایران هم از این نوسان قیمت متاثر شد؛ این در حالی است که از نیمه ظهر، قیمت انس جهانی طلا و دلار روند نزولی به خود گرفت و چنانچه بازار طلا به ثبات برسد تقاضا برای خرید مصنوعات طلا افزایش می‌یابد لذا سقوط زیاد نرخ طلا دور از انتظار است.

عصر دیروز انس جهانی طلا با چهار دلار کاهش رقم هزار و 845 دلار را ثبت کرد. قیمت دلار هم اندکی کاهش یافت و به 24 هزار و 800 تومان رسید.
به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران قیمت طلا امروز نوسان شدیدی داشت از ظهر امروز اما قیمت طلا و سکه ثابت ماند. پیش‌بینی می‌شود احتمالا فردا قیمت طلا نوسان جزئی داشته باشد.

ابراهیم محمدولی معتقد است: در 20 ژانویه با تغییر دولت آمریکا رو به رو هستیم. ممکن است با تحویل امور به دولت جدید قیمت انس جهانی طلا تغییر کند.

 ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران گفته بود: «علت نوسان قیمت طلا و سکه این است که خرید و فروش طلا نسبت به دو ماه گذشته بیشتر شده است. امیدواریم هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم ثبات قیمت طلا ادامه‌دار باشد و تقاضا برای خرید طلا بالا برود.»

رئیس اتحادیه طلای تهران درباره وضعیت بازار طلا به تجارت‌نیوز گفت: با نوسان قیمت طلا تقاضا برای خرید دوباره کاهش یافت. چنانچه بازار طلا به ثبات برسد تقاضا برای خرید مصنوعات طلا افزایش می‌یابد.

قیمت سکه چقدر ارزان شد؟
محمدولی در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 13 هزار تومان کاهش یافت و با نرخ یک میلیون و 97 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید هم 140 هزار تومان کاهش یافت و به قیمت 10 میلیون و 990 هزار تومان رسید.

همچنین امروز قیمت نیم سکه و ربع سکه هم نسبت به دیروز 400 هزار تومان ارزان شد که قیمت هر یک به ترتیب شش میلیون و چهار میلیون تومان رسید.

قیمت سکه گرمی هم نسبت به دیروز 100 تومان کاهش یافت و به قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.

 

منبع: تجارت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۳۲۰۱
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۴     ساعت: ۱۶ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024