صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دلار همچنان در سراشیبی سقوط؛ کاهش قیمت تا کجا ادامه دارد؟

دلار که صبح دیروز با قیمت ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار برای فروش مورد معامله قرار گرفته بود از ساعتی به کانال ۲۲ هزار تومان سقوط کرد و در نهایت بازار ارز و طلا تماما کاهشی به پایان رسید.

به گزارش آخرین خبر، عصر دیروز دلار روند ریزش ارزش خود را ادامه داد و با 450 تومان کاهش قیمت، 22 هزار و 951 تومان قیمت خورد. یورو نیز با افت 252 تومانی نسبت به ظهر، 27 هزار و 794 تومان دادو ستد شد. بنا بر گزارش تسنیم، فعالان در وضعیت بازار ارز می گویند: دلار حتی در این قیمت‌ها هم خریداری ندارد و اکثر واردکنندگان و فعالان اقتصادی که برای معاملات‌شان نیاز به ارز دارند فعلاً دست نگه داشته اند تا در قیمت‌های پایین‌تر نسبت به خرید ارز اقدام کنند.

همچنین در عصر امروز، سکه امامی با افت 280 هزار تومانی قیمت، 10 میلیون و 269 هزار تومان به فروش رسید.هر گرم طلای 18 عیار نیز با کاهش 31 هزار تومانی قیمت نسبت به ظهر، 1 میلیون و 7 هزار تومان فروخته شد تا طلا در آستانه ورود به کانال زیر یک میلیونی قرار بگیرد. نیم سکه و ربع سکه  افت قابل ملاحظه ای را تجربه کردند و با کاهش 300 هزار تومانی قیمت نسبت به ظهر به ترتیب، 5 میلیون و 550 هزار تومان و 3 میلیون و 550 هزار تومان به ثبت رسیدند. کاهش قیمت های طلا و سکه در بازار ایران در حالی رقم خورد که طلای جهانی بدوت تغییر قیمت نسبت به ظهر، 1828 دلار و 49 سنت در بازارهای جهانی معامله شد.

 

 

 

 

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۵۲۷۹
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۸     ساعت: ۱۰ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024