صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

خرید تضمینی دام راهی برای حذف دلالان بازار گوشت

مدیر عامل اتحادیه دام سبک از آغاز خرید تضمینی دام خبر داد و گفت: با آغاز خرید تضمینی دام و حذف واسطه و دلال، بازار گوشت به تعادل می‌رسد.

مجتبی عالی مدیر عامل اتحادیه دام سبک از آغاز خرید تضمینی دام سنگین خبر داد و گفت: خرید تضمینی دام سنگین از استان مازندران آغاز شد و همواره برنامه ریزی کرده‌ایم که در استان‌های مشهد، لرستان، قم و چهارمحال و بختیاری خرید تضمینی انجام شود.
او افزود: هم اکنون هر کیلو گوساله زنده با نرخ 75 هزار تومان از دامداران خریداری می‌شود و گوشت باید با نرخ 100 تا 103 هزار تومان به دست مصرف کننده برسد.
عالی ادامه داد: با خرید تضمینی دام سبک و سنگین، قیمت گوشت به علت حذف واسطه و دلال به نرخ منطقی خود می‌رسد.

مشکلی در خوداتکایی تولید گوشت نداریم
مدیر عامل اتحادیه دامداران عالی با اشاره به اینکه مشکلی در خود اتکایی گوشت وجود ندارد، بیان کرد: عمده مشکل ما در زنجیره‌های تولید عدم نقدینگی تولیدکنندگان است.
او از پلاک کوبی 17 میلیون و 100 هزار دام خبر داد و گفت: از 17 میلیون و  900 هزار راس دام، 12 میلیون و 700 هزار دام سبک و حدود 5 میلیون دام سنگین پلاک کوبی شده است.

مدیر عامل اتحادیه دامداران در پایان با بیان اینکه پلاک کوبی در راستای بیمه شدن زنبورداران انجام شده است، تصریح کرد: دولت در این بخش برنامه‌ریزی خوبی برای حمایت از تولیدکنندگان دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۹۱۵۹
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۰     ساعت: ۱۰ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024