صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

کوچ بزرگ از بیت کوین به طلا

تحلیلگران از کوچ بزرگ از بیت کوین به بازار طلا خبر می دهند. خبر بد در بازار ارزهای دیجیتالی افت ۹ درصدی بیت کوین و ریزش اتریوم و دوج کوین است.

معاملات آتی طلا در روز جمعه به بالای هزار و 900 دلار در هر اونس صعود کرد که به طور تقریبی 8٪ در ماه رشد داشت.ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda، گفت: اصول بنیاد طلا همچنان در حال بهبود است، زیرا خرید اوراق از سوی بانک مرکزی همچنان رو به بهبود است، تلاش های بی سابقه پولی و مالی همچنان افزایش یافته است و از آنجا که برخی از معامله گران اعتماد خود را با ارزهای رمزپایه از دست دادند بیشتر به سوی طلا حرکت می کنند.
طلای اوت (شهوریور) 6.80 دلار معادل 0.4٪ افزایش یافت و به قیمت 1، 905.30 دلار در هر اونس رسید.

افزایش تورم بیش از انتظار
سهام بازارهای جهانی در حالی که دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی روز جمعه عقب نشینی کرد، افزایش یافت، زیرا داده های جدید نگرانی های تورم و تقویت بیشتر فعالیت اقتصادی را از تقاضای پنهان تایید کردند.
گزارش وزارت بازرگانی آمریکا در روز جمعه نشان داد که قیمت های مصرف کننده در سال منتهی به آوریل (اردیبهشت) 3.1٪ افزایش داشت و از هدف 2٪ فدرال رزرو عبور کرده و بیشترین سود سالانه خود را از سال 1992 به بعد ثبت کرده است.
هزینه های مصرف کننده، که بیش از دو سوم فعالیت اقتصادی آمریکا را تشکیل می دهد، در سه ماهه اول با نرخ سالانه 11.3٪ افزایش یافته است، زیرا رشد واکسن ها از تسریع در کنترل همه گیر COVID-19، اقتصاد را برای رشد قوی قرار می دهد. شاخص دلار ارزهای اصلی پس از کسب سود با 0.017٪ کاهش به 89.997 رسید.

آینده تمام شده بیت کوین
قیمت بیت کوین در روز جمعه با یک ضربه دیگر مواجه شد. ارزهای رمزپایه دیگری از جمله اتر و داج نیز شاهد افت ارزش خود بودند.
براساس داده های Coin Metrics، بیت کوین حدود 35هزار و 292 دلار معامله شد که در 24 ساعت گذشته بیش از 9 درصد کاهش داشت.
اواخر صبح جمعه قیمت بیت کوین از سطح 36هزار دلار بالاتر رفت. قیمت اتریوم 7.7٪ کاهش یافت و به 2هزار و 560.78 دلار در هر سکه رسید، در حالی که قیمت دوج کوین با 5٪ کاهش به 31 سنت رسید.
بیت کوین، محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در جهان پس از یک هفته آشفتگی 30٪ افت تا حدود 30، 000 دلار سقوط کرد، سعی در بهبودی داشت. قبل از اینکه برخی از سودهای خود را از دست داد، چهارشنبه برای مدت کوتاهی به بالای 40هزار دلار صعود کرد.
سرمایه گذاران ارزهای رمزنگاری شده همچنان اختلاف نظر دارند. هفته گذشته در یادداشت 41 صفحه ای، تحلیلگران گلدمن ساکس نظرات خود را در مورد اینکه آیا افراد مانند بیت کوین و اتریوم را باید یک کلاس دارایی در نظر گرفت، به اشتراک گذاشتند.
آخرین سقوط قیمت یک روز پس از آن است که کیت وود، بنیانگذار و مدیرعامل Ark  موسسه سرمایه گذاری، اظهار داشت بیت کوین در دنیای کاهش قیمت ها جا دارد.

 

منبع: خبرآنلاین

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۲۴۲۱
تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۸     ساعت: ۱۶ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024