صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

خبر تلخ کاپیتان خوش اخلاق/ به پایان خط رسیدم

قاسم حدادی‌فر کاپیتان باتجربه تیم فوتبال ذوب آهن اعلام کرد آخر فصل جدید از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کند.

قاسم حدادی‌فر در خصوص وضعیتش برای فصل آینده لیگ برتر در ذوب آهن گفت: فعلا بازیکن آزاد هستم و قراردادم با ذوب‌آهن تمام شده است؛ البته خدا را شکر که در این سن و سال هنوز سه، چهار پیشنهاد خوب دارم اما فعلا از طرف باشگاه ذوب آهن صحبتی با من نشده است.
وی ادامه داد: مدیران قبلی ذوب آهن عادت داشتند برای تمدید قرارداد اول با بزرگترهای تیم صحبت می‌کردند و من همیشه اولین نفری بودم که برای تمدید قراردادم صحبت می شد، اما هنوز از باشگاه کسی با من حرفی نزده است؛ دوست ندارم اتفاق بدی رخ ‌بدهد و می خواهم با پیراهن ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کنم اما کسی از باشگاه با من حرفی نزده است.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است از فوتبال خداحافظی کند؟ گفت: در پایان فصل جدید فوتبال ایران از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کنم و امسال آخرین فصل حضور من در فوتبال به عنوان بازیکن است؛ به خاطر همین است که می‌گویم دوست ندارم با پیراهن تیمی غیر از ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کنم اما واقعا هنوز هیچ صحبتی با من نشده است.
حدادی‌فر درباره حضور رحمان رضایی به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن گفت: برای هر تیمی بزرگترین چالش انتخاب سرمربی است، رضایی هم از بین چندین گزینه به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد. من به او تبریک می‌گویم که سرمربی تیم بزرگی به اسم ذوب آهن شده است. امیدوارم همه تلاشش را برای موفقیت ذوب‌آهن انجام دهد.
وی در پاسخ به این سوال که به نظرش ذوب آهن فصل آینده چه شرایطی خواهد داشت و آیا باید مانند فصل گذشته برای سقوط نکردن بجنگد، گفت: با این شرایطی که من می‌بینم و با این هزینه هایی که تیم‌های دیگر انجام می دهند اگر به فکر تقویت تیم نباشیم شرایط‌مان سخت می‌شود. البته اعضای هیات مدیره قول دادند که بازیکنان با کیفیت را جذب کنند و تیمی قدرتمندی را روانه مسابقات کنند.

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۹۱۴۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۰     ساعت: ۱۰ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024