صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

وقتی دروغ اول آپریل کار دست تیم رومانیایی داد؛ مربی اخراجش را باور کرد!

یک تیم رومانیایی تصمیم به شوخی با سرمربی تیم در روز اول آپریل گرفت و خبر دروغ اخراجش را منتشر کرد. خبری که جدی گرفته شد!

روز اول آپریل‌ (که همواره به دلیل همزمانی با سیزدهم فروردین در داخل کشور به روز دروغ سیزده مشهور است اما به دلیل کبیسه بودن امسال، یک روز زودتر در دنیا اتفاق افتاد) به روز دروغگویی مشهور است. در این روز مردم دست به دروغگویی می‌زنند و بسیاری هم دروغ‌ها را باور می‌کنند. بسیاری با اطلاع از ماهیت این روز دیگر اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مخصوصا اخباری عجیب و شوکه کننده را باور نمی‌کنند اما یکی مربی رومانیایی از این رسم ضربه عجیبی خورده است.
تیم دسته سومی اینداستریا گالدا د ژوس در رومانی تصمیم گرفت با کمک رسانه‌های محلی خبری دروغ در روز اول آپریل مبنی بر اخراج سرمربی اش منتشر کند. این خبر منتشر شد اما سرمربی این تیم که در 3 بازی ابتدایی نشستنش روی نیمکت تیم 3 شکست متحمل شده بود آن را جدی گرفت  و باشگاه را ترک گرد!
فوگوروسی، سرمربی اینداستریا پس از اینکه متوجه شد خبری اخراجش در روزنامه‌ها منتشر شده به تمرین تیم مراجعه نکرد و خبر را کاملا جدی گرفت تا مسئولین وارد کار شوند و به سراغ او بروند زیرا تیم رومانیایی امروز یک بازی مهم با تیم رده دوم جدول دارد!

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۹۲۳۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۱/۱۴     ساعت: ۱۴ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024