صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دروازه بان های استقلال سرحال نیستند!

دروازه بان های استقلال این روز ها در حد و اندازه های خودشان ظاهر نمی شوند...

دروازه بان های استقلال سرحال نیستند!
 سال ها پیش استقلال دو‌ گلر تراز اول داشت. یکی وحید طالب لو و دیگری مهدی رحمتی. آبی ها در آن زمان ترجیح دادند بین این دو، یکی را برگزیده و  دروازه دوم شان رحمتی را  به سادگی از دست دادند اما چند سال بعد مجبور شدند همین سید مهدی را با قیمتی گزاف دوباره به خدمت بگیرند!
بازگشت رحمتی مطرود با قراردادی نجومی  به استقلال از جمله اخبار پر سر و صدای آن روز های فوتبال ایران بود اما آن ها که فوتبال را از دریچه تعقل و‌ منطق دنبال می کردند با تردید به استقبال این موضوع رفتند.
آن ها معتقد بودند اگر پیشرفتی شگرف در کار مهدی رحمتی به وجود آمده و او را از یک نیمکت نشین در استقلال تبدیل به‌ دروازه بان اول تیم ملی کرده است ریشه در درایت و تلاش  آن مربی دروازه بانی دارد که او را به این مرحله از رشد رسانده است. عکس این فرضیه هم در استقلال وجود داشت که چگونه وحید طالب لو که زمانی سنگربان مطمئنی نشان می داد با عملکرد ضعیفش مدیران استقلال را به صرافت بازگرداندن رحمتی انداخته است. همان رحمتی که  پیشتر گلر ذخیره او محسوب می شد.
استقلالی ها رحمتی را آوردند در حالی که می‌توانسنند به‌جای این هزینه سرسام آور، کار را به دست آن مربی که رحمتی را ساخته و پرداخته کرده بود بسپارند تا یک رحمتی دیگر تحویل فوتبال ایران دهد.
استقلال امروز با‌ بودن رشید مظاهری و سید‌حسین حسینی، بی شباهت‌ به تیم آن روزها نیست. دو دروازه بان با‌ تجربه و سطح اول که متاسفانه هر دو دور از فرم واقعی خود قرار گرفته اند! گل نا امید کننده ای که رشید در بازی مقابل پرسپولیس دریافت کرد و گلهایی که در چند مسابقه اخیر در لیگ و آسیا خورده است نشان می دهد از آن مظاهری روزهای نخست آبی پوش شدنش فاصله زیادی گزفته است. مسوولیت جنین افت فاحشی که در‌ نتایج استقلال نقش منفی هم ایفا  می کند‌ با‌ بهزاد‌غلامپور است. او باید توضیح دهد چه بر سر سید ‌حسبن حسینی و رشید مظاهری آمده؟! همان حسینی که دو سه فصل پیش با درخشش خیره کننده اش رحمتی را نیمکت نشین کرد و رکوردی  تاریخی در بسته نگه داشتن دروازه اش به ثبت رساند اما این روزها یا فرصت بازی پیدا نمی‌کند یا آن شاهکار بازی با‌ نفت مسجد سلیمان را رقم می زند!
البته ملاحظاتی در انتقاد کردن نسبت به عملکرد غلامپور وجود دارد و می شود همچنان به او فرصت داد تا با رفع اشکالات اساسی در نحوه تمرین و هدایت گلر های استقلال، آب رفته را به جوی باز گرداند اما دربی 95 و  برتری تیمی بدون موقعیت خطرناک که تنها به واسطه دفع توپ ناقص دروازه بان استقلال به گل رسید، برای همیشه در ذهن هواداران فوتبال باقی خواهد ماند!

 

منبع: طرفداری

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۱۳۱۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۲/۲۵     ساعت: ۱۲ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024