صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تنهایی فرهاد و خوش شانسی یحیی

همه ناراحتیم از پنالتی که گرفته نشد و تک موقعیتی که پرسپولیس داشت و گل شد گرچه اشتباهات و نقایص فنی تیم را نمیشه کتمان کرد اما واقعا فرهاد تنهاست و انصاف نیست او به تنهایی بار مشکلات بیرون و داخل زمین را بر دوش بکشد.

هنوز ترکش های صعود از آسیا در بدنه تیم وجود داره و خستگی و مصدومیت  و جدایی فراز و مشکلات خارج از مستطیل سبز طوری تمرکزمجیدی را برهم زده که ثبات در تصمیمات فرهاد کمرنگ شده و تغییر ات تاکتیکی وجابجایی نفرات و عدم درست بازی گرفتن از مهره هایی که تا همین دو هفته پیش بهترین هنرش بود اکنون به پاشنه اشیل فرهاد تبدیل شده.
این  که یحیی دو هافبک تاثیر گذار (کامیابی نیا و نعمتی )تیمش را تعویض میکنه و بهترین بازیکنانش ترابی و نوراللهی در بازی نبودند نشان از برتری فنی استقلال در نیمه اول داشت و تا جایی که بازی با برتری تفکرات فرهاد که انالیز درستی هم از حریف داشت پیش میرفت استقلال تیم برتر میدان بود اما پس از دریافت گل و درست در دقایقی که تجربه و گرفتن مشاوره درست و داشتن تمرکز برگ برنده هر مربیه فرهاد تنهاییش را حس کرد و تعویض هایش از روی احساس و اجبار بود.
مربی داریم که هم جلوی وزیر و فدراسیون و ناملایمتی ها ایستاده و باید حمایتش کرد.
 بی سلیقگیه تفاوت محسوس این بازی را با دیدار رفت در نظر نگیریم و هرچقدر در دیدار رفت خوش شانس بودیم امروز پرسپولیس روی خوش فوتبال را دید و تساوی عادلانه ترین نتیجه این دیدار بود.
وقت استراحت دادن به مظاهری فرا رسیده و وریا نهایت سعی و تلاشش را میکند اما وریای قبلی نیست.
مهدی پور و علی الخصوص ریگی که بهترین بازیکن زمین بود هافبک های تخریبی هستند ولی فانتزی باز نیستند و در نهایت یک کار انجام می‌دهند و نیاز به هافبکی پاسور و تمام عیار و پا به توپ در عمق دارند.
هافبک ها و مدافعان نباید اجازه پیشروی به بازیکنان حریف برای نزدیک شدن به محوطه جریمه را بدهند و به قولی باید اسکورت می کردند. عدم حمله به بازیکن صاحب توپ از معضلات استقلال است و احتیاج به مدافعانی (ضمن احترام )دریده و چغر و به قولی بد بدن داریم که رویارویی با آنها کابوس شبهای مهاجمان حریف باشد.
ترکیب میلیچ و نادری که هردو بازیکنان لب خطی هستند نمیتواند زوج خوبی برای سمت چپ باشد و وقتی هنر قائدی گرفتن توپ در لب خط و زدن به عمق و بر هم ریختن تمرکز ذهنی مدافعان حریفه او را در نوک حمله و میان مدافعان بلند قامت و خشن حریف تلف کردیم و هنرش را گرفتیم و ارسلان هم تک و تنها سازش کوک نبود.

 

منبع: خبرآنلاین

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۱۳۲۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۲/۲۵     ساعت: ۱۲ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024