صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

به حضور نپذیرفته شدن ناصر فریادشیران توسط حمیدرضا آصفی

روز گذشته ناصر فریادشیران، مدیر آکادمی های باشگاه استقلال برای دیدار با آصفی به دفتر او رفت، اما عضو هیات مدیره استقلال او را به حضور نپذیرفت.

احمد مددی به دنبال این بود که حمیدرضا آصفی را از استعفا منصرف کند.
اعضای هیات مدیره استقلال در اعتراض به رفتار های احمد مددی و اجرایی نکردن مصوبات هیات مدیره، استعفا کردند. عمده اختلافات مددی و هیات مدیره استقلال بر سر ناصر فریادشیران، مدیرآکادمی های باشگاه استقلال بود.
اعضای هیات مدیره مصوب کردند که فریاد شیران نباید هیچ سمتی در باشگاه داشته باشد اما احمد مددی نسبت به این تصمیم بی اعتنایی کرد و حتی روی لج و لجبازی کانال تلگرامی باشگاه استقلال را از اخبار مربوط به فریاد شیران پر کرد.
دیروز وقتی به گوش مددی رسید که اعضای هیات مدیره قرار است دسته جمعی استعفا کنند، فریاد شیران را به دفتر آصفی فرستاد تا اختلافات را با این عضو هیات مدیره حل کند اما آصفی، فریادشیران را به حضور نپذیرفت.
نکته جالب این است، زمانی که فریاد شیران به دفتر آصفی می رود و موفق نمی شود با او دیدار کند، اعضای هیات مدیره استقلال در دفتر آصفی حضور داشتند و همگی زیر نامه استعفا را امضا کردند.
با توجه به این که اسماعیل خلیل زاده در زندان به سر می برد، مددی سعی داشت آصفی را از استعفا منصرف کند تا عبدیان و نظری تنها بمانند و از آن جایی که امضای تنها دو عضو از هیات مدیره نمی تواند برای اجرایی کردن مصوبات کافی باشد، فریاد شیران را به دفتر آصفی فرستاد.

 

منبع: طرفداری

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۲۴۷۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۹     ساعت: ۱۶ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Apr 23 2024