صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بازیکنی که به دعوت تیم ملی فوتسال «نه» گفت!

یکی از بازیکنان مدنظر کادر فنی تیم ملی فوتسال به حضور در اردوهای آماده سازی پاسخ منفی داده است.

تیم ملی فوتسال ایران اردوهای آماده سازی خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی که شهریور و مهر ماه برگزار می‌شود، آغاز کرده است. تاکنون چهار مرحله از این اردوها پشت سر گذاشته شده است و کادر فنی تیم ملی به تدریج شرایط فنی و بدنی بازیکنان را به سمت آمادگی بیشتر پیش می‌برد.
در میان نفرات مدنظر کادر فنی، دو، سه بازیکن مصدوم از جمله مهدی کریمی، محمد شجری و علیرضا رفیعی پور هم حضور داشتند. مربیان تیم ملی که حساب ویژه ای روی این بازیکنان باز کرده بودند، از چند هفته قبل و حتی پیش از شروع اردوهای تیم ملی، از این بازیکنان دعوت کردند تا با حضور در کمپ تیم‌های ملی، علاوه بر تمرین زیر نظر بدنساز این تیم، از امکانات پزشکی «پک» برای بهبود مصدومیتشان استفاده کنند.
کریمی و شجری به دعوت کادر فنی تیم ملی پاسخ مثبت دادند و در این مدت، تمرینات آمادگی و بازتوانی خود را تحت کنترل پیش برده‌اند. کریمی حتی برای اردوی کیش هم به تیم ملی دعوت شده بود اما سرماخوردگی مختصر او باعث شد کادر فنی قید همراهی او را بزند. با این حال کریمی به تمریناتش ادامه می‌دهد و احتمال اینکه به جام جهانی برسد، زیاد است.
علیرضا رفیعی پور دیگر ملی پوشی بود که کادر فنی از او درخواست کرد با حضور در اردوها، آماده سازی خود را پیش ببرد ولی این بازیکن در پاسخ اعلام کرده است زیر نظر مربی اختصاصی کار می‌کند تا به شرایط آمادگی بازگردد.
پاسخ منفی رفیعی پور به حضور در تیم ملی باعث شده است تا کادر فنی برنامه‌های خود را برای استفاده از سایر بازیکنان پیش ببرد و نفرات دیگر را در اردوها محک بزند. گفته می‌شود رفیعی پور که سابقه بازی در کشورهای اندونزی و ویتنام را هم دارد، قصد دارد مجدداً به یک تیم خارجی برود و به همین دلیل قید همراهی تیم ملی را زده است.

 

 

 


منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۵۶۳
تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۲۵     ساعت: ۱۲ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024