صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

کلوپ: ستاره اسپانیایی را می‌خواهم

در اسپانیا معتقدند یورگن کلوپ روی جذب سائول نیگز هافبک اتلتیکو پافشاری می کند.

جینی واینالدوم ماه گذشته و با پایان قراردادش از لیورپول جدا شد و به پی اس جی پیوست. کاپیتان تیم ملی هلند 5 سال بسیار خوب را در لیورپول داشت ولی بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید و تصمیم به جدایی گرفت. او از بین بارسا و پی اس جی دومی را انتخاب کرد تا چالشی جدید در پاریس را آغاز کند.
قرمزهای آنفیلد برای جانشینی واینالدوم هفته هاست که در تلاشند ولی هنوز نتوانستند به هدف خود برسند. طبق ادعای تلگراف، یوری تیلمانس ستاره بلژیکی لستر که در یورو 2020 نیز نمایش خوبی داشت، مورد توجه لیورپول قرار گرفته بود ولی لستر روی این بازیکن 64 میلیون یورو قیمت گذاشت که با مخالفت لیورپول مواجه شد.
حسام عوار و فرانک کسیه دو ستاره لیون و میلان هم مورد توجه لیورپول قرار دارند ولی گزینه شماره یک یورگن کلوپ کسی نیست جز سائول نیگز.
هافبک ملی پوش اتلتیکو اخیرا سوژه شماره یک رسانه ها بود و گفته می شد قرار است با آنتوان گریزمان معاوضه شود ولی در نهایت این انتقال صورت نگرفت.
اتلتیکو برای سائول 50 میلیون یورو می خواهد که با مخالفت لیورپول روبرو شده ولی کلوپ اصرار دارد تا مذاکرات ادامه پیدا کند و باشگاه به یک راهکار برای جذب سائول برسد.
جاناتان بارنت مدیر برنامه های سائول معتقد است فعلا شانس ماندنی شدن سائول بیشتر است ولی تا پایان نقل و انتقالات هنوز زمان زیادی باقیمانده و هر احتمالی ممکن خواهد بود.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۴۹۹۱
تاریخ: ۱۴۰۰/۵/۴     ساعت: ۲۰ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024