صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

حضور عجیب رئیس یک شرکت هواپیمایی با تیم ملی فوتسال در لیتوانی

حضور رئیس یک شرکت هواپیمایی در لیتوانی به همراه تیم ملی فوتسال کشورمان سوال برانگیز است.

فدراسیون فوتبال چندی پیش ستادی را برای هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی 2022 قطر تشکیل داد که در این ستاد نفراتی چون عبدالرضا موسوی مالک یک شرکت هواپیمایی و عضو اسبق هیات مدیره باشگاه استقلال حضور داشت.
 اینکه این ستاد دقیقا چه فعالیتی برای حمایت از تیم ملی فوتبال در راستای صعود به جام جهانی خواهد داشت مبهم است و جای سوال دارد اما به نظر می رسد تشکیل چنین ستادی بیشتر برای فدراسیون فوتبال حواشی داشته باشد تا خروجی مناسب.
اینکه فدراسیون فوتبال با یک شرکت هواپیمایی برای سفرهای تیم ملی قرارداد امضا کرده اقدامی خوب برای سفرهای ملی پوشان به کشورهای مختلف است و در مقابل هم فدراسیون تبلیغات این شرکت را در پلتفورم های مختلف در فضای مجازی انجام می دهد اما سوال اینجا است چرا رئیس شرکت هواپیمایی که با فدراسیون قرارداد امضا کرده باید به همراه عزیزی خادم به لیتوانی سفر کند؟
نکته جالب تر اینجا است که فردی چون موسوی در ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام جهانی فوتبال 2022 حضور دارد اما وی در لیتوانی در کنار تیم ملی فوتسال است. آیا حضور در ستاد تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی ارتباطی به تیم ملی فوتسال دارد؟ 
بهتر است فدراسیون فوتبال پاسخ روشنی به این سوال بدهد که آیا قرار است در ازای عقد قرارداد با اسپانسر اعضای شرکت مربوطه به همراه تیم های مختلف راهی سفر شوند؟ در این زمینه مسئولان فدراسیون باید به این سوال مهم پاسخ بدهند که دلیل حضور عبدالرضا موسوی در لیتوانی چیست و عایدی فدراسیون از این فرد در کنار تیم ملی فوتسال چه بوده است؟

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۵۲۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۲۸     ساعت: ۱۱ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024