صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شیائومی Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro به نمایشگر ۱۴۴ هرتز مجهز می‌شوند؟

یکی از افشاگران صنعت موبایل ادعا می‌کند دو گوشی شیائومی Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro قرار است از صفحه‌نمایشی LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و فناوری تخمین و جبران حرکت بهره بگیرند.

هنگامی‌که گوشی‌های شیائومی می 10 تی و شیائومی می 10 تی پرو (Xiaomi Mi 10T Pro)‌ در شعبه‌ی اسپانیای وب‌سایت آمازون مشاهده شدند، قیمت و تراشه‌ی به‌کاررفته در آن‌ها فاش شد؛‌ بااین‌حال در صفحه‌ی گوشی‌ها، اطلاعاتی از نرخ نوسازی صفحه‌نمایش به‌چشم نمی‌خورد. شایعه‌ای که در چند وقت اخیر در بین کاربران دست‌به‌دست می‌شود، بهره‌مندی دو گوشی یادشده از نمایشگری با نرخ نوسازی 144 هرتز است.

یکی از افشاگران نسبتا مطمئن دنیای موبایل با نام کاربری Digital Chat Station می‌گوید Apollo، کدنام گوشی‌های سری Mi 10T، قرار است به صفحه‌نمایشی LCD با نرخ نوسازی 144 هرتز مجهز باشد. همچنین طبق ادعای این افشاگر، دو گوشی جدید شیائومی از فناوری MEMC (تخمین و جبران حرکت) پشتیبانی می‌‌کند. MEMC فریم‌هایی جدید بین فریم‌های اصلی ایجاد می‌کند و آن‌ها را به‌حرکت درمی‌آورد. فناوری MEMC برای افزایش کیفیت نهایی تصویر و کاهش تاری آن تلاش می‌کند. در مقام مقایسه، متوجه می‌شویم صفحه‌نمایش به‌کاررفته در مدل اصلی Mi 10 از نوع 90 هرتز و صفحه‌نمایش مدل Mi 10 Ultra از نوع 120 هرتز بود.

افزون‌براین، گفته‌ می‌شود بریدگی بالای صفحه‌نمایش گوشی‌‌های سری Mi 10T قرار است نسبتا کوچک باشد و قطر آن به 3٫8 میلی‌متر برسد. اکثر گوشی‌های خانواده‌ی Mi 10 از صفحه‌نمایش OLED بهره می‌برند و استفاده از این صفحه‌نمایش باعث می‌شود امکان قرار‌دادن حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش فراهم باشد. برخورداری از صفحه‌نمایش LCD در مدل‌های Mi 10T بدین‌معنی است که این گوشی‌ها باید حسگر اثرانگشت را به بخش کناری و درون دکمه‌ی پاور منتقل کنند. 

ناگفته نماند دو گوشی سری Mi 10T قرار است از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 بهره‌مند باشند. Mi 10T Pro در پنل پشتی خود از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و قیمت پایه‌اش 640 یورو خواهد بود؛ در‌حالی‌که گفته می‌شود گوشی Mi 10T به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز است و با قیمت پایه‌ی 550 دلار دردسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

منبع: زومیت

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۸۵۳۲
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024