صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

زمزمه‌های معرفی پیکسل ۵ شدت گرفت

گوگل با انتشار پوستری اعلام کرد که در تاریخ ۹ مهرماه رویدادی ویژه برپا خواهد کرد. انتظار می‌رود که در این مراسم از پیکسل ۵ پرده‌برداری شود.

گوگل بالاخره رسما اعلام کرد که رویداد بعدی خود را در تاریخ 9 مهر ساعت 22:30 شب به وقت تهران برگزار خواهد کرد و این رویداد مطابق انتظار صرفا در حالت دیجیتالی برگزار می‌شود. با توجه به این‌که خبر مذکور توسط اکانت MadeByGoogle منتشر شده، می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که این رویداد مربوط به سخت‌افزارهای جدید گوگل باشد.

بنابراین انتظار می‌رود که نهم مهرماه پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G را ببینیم. گوگل پیش‌تر همزمان با معرفی پیکسل 4a از عرضه این دو گوشی در فصل پاییز خبر داده بود. اما علاوه بر این، شاید چند محصول دیگر هم از راه برسد. دانگل تلویزیونی اندروید با اسم رمز Sabrina هنوز معرفی نشده، پس این رویداد می‌تواند زمان خوبی برای رونمایی از این دستگاه باشد. همین مسئله درباره نسخه جدید بلندگوی هوشمند Nest هم صادق است.

در خصوص گوشی‌های این شرکت، پیکسل 5 احتمالا چیپست پرچمدار نخواهد داشت و به‌جای اسنپدراگون 865 از اسنپدراگون 765 استفاده می‌کند تا قیمت پایین‌تری داشته باشد. سیستم رادار Soli که در پیکسل 4 معرفی شده بود، از این گوشی حذف می‌شود تا به عمر کوتاه خود پایان دهد.

پیکسل 5 از نقطه نظر طراحی شبیه 4a است اما قطعات قوی‌تری دارد. این گوشی احتمالا با 8 گیگابایت رم، نمایشگر 90 هرتزی و لنز جدید فوق عریض دوربین عرضه می‌شود. پیکسل 4a 5G نیز به‌عنوان نسخه بزرگ‌تر 4a معرفی می‌شود و احتمالا اسنپدراگون 765 خواهد داشت تا به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی دسترسی داشته باشد.

منبع: جی اس ام

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۸۵۴۵
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024