صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رضه آخرین پرچم‌داران مبتنی بر کایرین شاید سال آینده

عرضه هواوی میت ۴۰ احتمالا به سال ۲۰۲۱ موکول می‌شود.

به نظر می‌رسد گوشی‌های هواوی میت 40 در زمان مقرر روانه‌ی بازار نمی‌شوند. به گفته‌ی یکی از افشاگران مشهور به نام Evan Blass، عرضه این گوشی‌ها احتمالا به سال آینده موکول می‌شود. البته گویا این گوشی‌ها همچنان در ماه آینده یعنی اکتبر معرفی می‌شوند و فقط عرضه آن‌ها احتمالا در سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

هنوز معلوم نیست اگر این خبر صحت داشته باشد، تأخیر پیش آمده فقط مربوط به بازارهای جهانی است یا اینکه بازار چین را هم در بر می‌گیرد. به‌عنوان مثال باید بگوییم که گوشی‌های سری میت 30 پنج ماه بعد از معرفی روانه‌ی بازار بریتانیا شدند و به همین خاطر شاید این تأخیر بخشی از استراتژی هواوی برای تمرکز بیشتر بر بازار چین است.

اما از طرف دیگر، نباید مشکلات گسترده تحریم آمریکا را از قلم بیندازیم. چند ماه قبل گزارشی منتشر شد که طبق آن هواوی تولید انبوه گوشی‌های میت 40 را به دلیل مشکلات مربوط به تحریم آمریکا دو ماه به تعویق انداخته است.

همچنین از فردا دور تازه این تحریم‌ها آغاز می‌شود و در نتیجه شرکت‌هایی مانند TSMC ،LG و سامسونگ دیگر نمی‌توانند برخی قطعات مهم را در اختیار هواوی قرار دهند. در همین رابطه، گفته می‌شود که هواوی قصد دارد در سال 2021 فقط حدود 50 میلیون گوشی را روانه‌ی بازار کند که این تصمیم به معنای کاهش 75 درصدی تولید نسبت به سال 2020 است.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم که طبق اعلام هواوی، گوشی‌های میت 40 آخرین پرچم‌داران مبتنی بر تراشه کایرین خواهند بود. این شرکت قصد داشت به جای تراشه‌های اختصاصی کایرین از تراشه‌های ساخت مدیاتک استفاده کند که به دلیل تحریم‌های جدید آمریکا چنین کاری غیرممکن شده است. باید ببینیم این شرکت برای ادامه فعالیت در صنعت گوشی‌های هوشمند چه تصمیماتی اتخاذ می‌کند.

 

منبع: مجله دیجی کالا

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۸۵۵۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024