صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

قیمت لوازم جانبی پلی استیشن ۵ اعلام شد

در کنار اعلام قیمت ۳۹۹ دلاری(حدود ۱۰.۷میلیون تومان) برای پلی استیشن ۵ دیجیتال و ۴۹۹ دلاری(حدود ۱۳.۴ میلیون تومان) برای نسخه استاندارد این کنسول، سونی قیمت لوازم جانبی پلی استیشن ۵ را نیز اعلام کرد که در تاریخ ۱۲ نوامبر، همزمان با عرضه کنسول جدید این کمپانی ژاپنی روانه بازار خواهند شد.

قیمت لوازم جانبی پلی استیشن 5 سونی

مهم ترین مورد اعلام شده، قیمت کنترلر دوال سنس پلی استیشن 5 است. این کنترلر نسل جدید که در مقایسه با نسل قبل تغییرات چشمگیر و بهینه سازی های قابل توجهی داشته است، با قیمت 69.99 دلار(حدود 1.9 میلیون تومان) به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید. این در حالیست که قیمت دوال شاک 4، کنترلر پلی استیشن 4، کنسول نسل قبل سونی 59.99 دلار(حدود 1.6 میلیون تومان)قیمت داشت. بنابراین کنترلر جدید پلی استیشن افزایش قیمت 10 دلاری داشته است.

به نظر می رسد ویژگی هایی مانند سیستم بازخورد پیشرفته و ماشه های انطباق پذیر که به دوال سنس اضافه شده کم هزینه نبوده است و کمپانی مجبور به افزایش قیمت کنترلر کنسول جدید خود شده است. همچنین سونی برای پایه شارژی که قادر به شارژ دو کنترلر دوال سنس همزمان است، قیمت 29.99 دلاری(حدود 800 هزار تومان) را تعیین کرده است.

دیگر لوازم جانبی پلی استیشن 5، هدست وایرلس Pulse 3D است که همان طور که از اسمش پیداست، از فناوری صوتی سه بعدی موجود در پلی استیشن 5 پشتیبانی می کند. قیمت این هدست 99.99 دلار(حدود میلیون تومان) اعلام شده است. ریموت مدیای کنسول نسل جدید سونی نیز به قیمت 29.99 دلار(حدود 800 هزار تومان) به فروش خواهد رسید.

آخرین مورد، دوربین HD Camera است که به لنز دوگانه 1080p مجهز می باشد که به کاربر امکان ضبط و استریم بازی (از گیم پلی و شخص گیمر) مستقیما از پلی استیشن 5 را می دهد. این دوربین نیز 59.99 دلار(حدود 1.6 میلیون تومان) ارزش دارد. این دوربین با هدف کاربری واقعیت مجازی طراحی شده اما مشخص نیست که با نسل فعلی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 5 سازگاری دارد یا خیر.

 

منبع: سخت افزار

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۹۵۷۹
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۲۹     ساعت: ۱۳ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024