صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اپل تولید آیفون ۱۲ را افزایش داد

به ‌نظر می‌رسد درخواست برای خرید آیفون ۱۲ آنقدری زیاد بوده که اپل تولید این گوشی را ۲ میلیون دستگاه افزایش داده است.

فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو از هفته پیش شروع شد و به‌ نظر می‌رسد مردم در سرتاسر دنیا از گوشی جدید اپل بسیار استقبال کرده‌اند. این استقبال به اندازه‌ای بوده که بر اساس گزارش‌ها، اپل تولید آیفون 12 را دو میلیون دستگاه افزایش داده است. کاملا مشخص است که طراحی مسطح این گوشی، صفحه‌نمایش OLED و استفاده از تکنولوژی 5G بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اپل پیش‌بینی کرده است در خواست برای گوشی‌های آیفون 12 به 80 تا 85 میلیون دستگاه برسد. حتی پیش‌بینی می‌شود اپل در سال 2021 نزدیک به 230 تا 240 میلیون دستگاه گوشی آیفون  12 راهی بازار کند.  این احتمال هم وجود دارد که آیفون‌های 12 بتوانند به موفق‌ترین محصولات تاریخ اپل تبدیل شوند. رکورد فعلی فروش آیفون دراختیار آیفون 6 و آیفون 6 پلاس است؛ اپل 224 میلیون دستگاه از این گوشی‌ها راهی بازار کرد.

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس محصولات اپل، به این موضوع اشاره کرده بود که پیش‌فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو چیزی بین 7 تا 9 میلیون دستگاه خواهد بود. این تحلیل‌گر پیش‌بینی کرده است که بین 60 تا 70 درصد فروش سری آیفون‌ 12 مربوط به آیفون 12 و آیفون 12 پرو خواهد بود و فروش آیفون 12 پرومکس و آیفون 12 مینی، 15 تا 20 درصد فروش کل آیفون‌های 12 را به خود اختصاص خواهند داد.

 

منبع: رومیت

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۳۲۱۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۹     ساعت: ۰ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024