صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مارشال از نخستین ایربادز کاملا بی‌سیم خود رونمایی کرد

ایربادز Marshall Mode II با دستیار صوتی و کنترل لمسی معرفی شد و طراحی خاص و امکانات زیادی دارد.

بازار هدست‌های TWS به سرعت در حال رشد است و این اواخر، تولیدکنندگان بیشتری به آن ورود کرده‌اند. غول تجهیزات صوتی، مارشال هم به این جمع پیوسته؛ ایربادز Marshall Mode II از تاییدیه ضد آب IPX4 برخوردار است تا گجتی مناسب برای استفاده روزمره باشد.

هر بار شارژ، امکان استفاده 5 ساعته را به شما می‌دهد. اما وجود کیس شارژ این زمان را به 25 ساعت می‌رساند؛ چرا که با آن می‌توانید چهار بار هر یک از بادها را شارژ کنید. خود کیس نیز با سرعت قابل قبولی از درگاه USB-C شارژ می‌شود؛ در ضمن از شارژ وایرلس هم پشتیبانی می‌کند.

روی بادهای این گجت صوتی، لوگوی مارشال را می‌بینیم. آن‌ها از درایور 6 میلی‌متری استفاده می‌کنند که تامین کننده‌ی فرکانس پاسخ 20 تا 20 هزار هرتز است. به گفته‌ی مارشال، طوری هم تنظیم شده‌اند که صدایی رعدآسا داشته باشند. با نگاهی به سابقه کمپانی، باید این ادعا را باور کرد.
 
این ایربادز با پشتیبانی از کنترل لمسی، به کاربران امکان برقراری یا قطع تماس تلفنی و کنترل پخش موسیقی را می‌دهد. برای فعال‌سازی دستیارهای مجازی، مانند Siri یا گوگل اسیستنت هم کاربرد دارد.

قیمت ایربادز Marshall Mode II برای عرضه از تاریخ 28 اسفند، 219 دلار(حدود 5.3 میلیون تومان) است. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید آن از وب‌سایت کمپانی سازنده وجود دارد.

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۹۱۶۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۰     ساعت: ۱۰ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
  • ٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 18 2024