صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

گوشی مقاوم Doogee S۸۶ معرفی شد

شرکت Doogee پس از چند هفته تبلیغ بالاخره از تلفن هوشمند جدید خود با نام Doogee S۸۶ رونمایی کرد. این محصول از باتری غول‌پیکر ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که عمر ۴ روزه را فراهم می‌کند. این گوشی دارای طراحی مقاوم و زیبایی است که یک دوربین چهارگانه را در قاب عقب خود جای داده است.

موبایل Doogee S86 با گواهی‌های IP68 و IP69K در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. طراحی منحصر به فرد دستگاه در کنار فریم مستحکم و محافظ گوریلا گلس HD به این گوشی کمک می‌کند تا استقامت بالایی داشته باشد. Doogee S86 می‌تواند در برابر شرایط آب و هوایی سخت، ضربه‌های شدید و قطرات آب ایستادگی کند. این دستگاه مخصوص افرادی طراحی شده که زیاد مسافرت می‌روند و عاشق ماجراجویی‌اند.

گوشی Doogee S86 انرژی خود را از یک باتری 8500 میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که ظرف دو ساعت با شارژر 24 واتی شارژ می‌شود. این باتری انرژی 4 روز گوشی را تامین می‌کند و در حالت استندبای می‌تواند تا 27 روز دوام بیاورد. قلب تپنده Doogee S86 چیپست هلیو P60 مدیاتک است که همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 عرضه می‌شود.

هلیو P60 از چهار هسته پردازشی A73 و چهار هسته A53 استفاده می‌کند. این تراشه از فناوری‌های پیشرفته‌ای از قبیل NeuroPilot و CorePilot 4.0 بهره می‌برد که قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی مثل شناسایی چهره و اشیا را به ارمغان می‌آورند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سازگاری با شبکه عصبی اندروید و پشتیبانی از TensorFlow اشاره کرد که امکان توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند.

این گوشی در بخش دوربین از چهار لنز استفاده می‌کند و سنسور اصلی آن 16 مگاپیکسلی است. در جلو هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند. تلفن هوشمند Doogee S86 از 9 فروردین 1400 با قیمتی در حدود 100 تا 200 دلار(حدود 2.4 تا 4.8 میلیون تومان) عرضه خواهد شد.

 

منبع: دیجیاتو

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۹۱۷۲
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۲۰     ساعت: ۱۰ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024