صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

عمر باتری نوبیا RedMagic ۶S Pro مشخص شد: رضایت بخش

نوبیا دیروز از گوشی جدید خود پرده برداری کرد. اما طولی نکشید تا Gsmarena بررسی کلی این گوشی گیمینگ تازه وارد را به اشتراک بگذارد. حال، عمر باتری نوبیا RedMagic ۶S Pro مشخص شده است. بررسی‌های مرتبط، نشان می‌دهند که این گوش دارای عملکرد باتری و شارژر رضایت بخشی است.

نوبیا رد مجیک 6 اس پرو
همان طور که گفتیم، دیروز نوبیا از گوشی گیمینگ جدید خود رونمایی کرد. این گوشی جدید، مجهز به فن خنک کننده و طراحی جذابی است.

در کم‌تر از گذشت ٢4 ساعت از رونمایی این گوشی جدید، بررسی آن نیز منتشر شد. این بررسی که از سوی Gsmarena منتشر شده است. در آن، می‌توان عمر باتری نوبیا RedMagic 6S Pro و تست شارژر این گوشی را مورد بررسی قرار داد. اما پیش از رسیدن به این بخش، بهتر است باری دیگر مشخصات این گوشی جدید را مرور کنیم:

– نمایشگر 6.٨ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١65 هرتزی

– تراشه 5 نانومتری Snapdragon 888 Plus

– سیستم عامل اندروید ١١ در کنار رابط کاربری RedMagic UI 4.5

– باتری 5,٠5٠ میلی آمپر ساعتی (نسخه جهانی)

– شارژر 66 واتی (نسخه جهانی)

عمر باتری نوبیا RedMagic 6S Pro


در نهایت، به بخش عمر باتری نوبیا RedMagic 6S Pro می‌رسد. این گوشی گیمینگ تازه وارد، در نسخه جهانی با ظرفیت باتری بیشتر و توان شارژر کم‌تر روانه بازار می‌شود. اما ببینیم که این گوشی دقیقاً چه عملکردی دارد. در حالت استفاده ترکیبی، این گوشی بازدهی ٩٧ ساعته را ثبت کرده است. این میزان از بازدهی باتری، عمر باتری این گوشی را در بازه “خیلی خوب” قرار می‌دهد. این گوشی ظرفیت باتری کم‌تری نسبت به ROG Phone 5S Pro دارد.

اما می‌تواند در بخش تماس 3G، حدود ٣١:4٠ ساعت دوام بیاورد. در بخش وب گردی و پخش فیلم نیز به ترتیب ١٢ و ١6:٣٠ ساعت دوام را شاهد هستیم. در کل، این گوشی دارای عمر باتری مناسبی است. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری RedMagic 6S Pro با RedMagic 6 و ROG Phone 5S Pro موجود است:



تست سرعت شارژ گوشی تازه وارد نوبیا
همان طور که می‌دانید، این گوشی دیروز با شارژر ١٢٠ واتی در کشور چین معرفی شده بود. اما در نسخه جهانی این دستگاه، از شارژر ٣٠ واتی در جعبه استفاده شده است. اما شارژر 66 واتی نیز توسط این گوشی پشتیبانی می‌شود. از سوی دیگر، ظرفیت باتری نیز با افزایش مواجه شده است. با این وجود، سرعت شارژ شدن Nubia RedMagic 6S Pro چطور است؟ خب، شما می‌توانید تست سرعت شارژ این گوشی را مشاهده کنید.



همان طور که می‌بینید، این گوشی گیمینگ در نیم ساعت اولیه اتصال به شارژر 66 واتی و ٣٠ واتی، به ترتیب ٧5 و 4٩ درصد از ظرفیت باتری این گوشی شارژ می‌شود. در نهایت، به ترتیب 5٣ و ١١٠ دقیقه طول می‌کشد تا این گوشی با شارژر 66 و ٣٠ واتی به طور کامل شارژ شود. سرعت شارژ این گوشی، با وجود شارژر 66 واتی همچنان خیلی جذاب نیست. اما ظاهراً نوبیا قصد مدیریت حرارت را در این داشته است.

نظر شما در مورد عمر باتری نوبیا RedMagic 6S Pro چیست؟ آیا این میزان از عمر باتری برای گیمینگ کافی است؟ سرعت شارژ آن چطور است؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۴۱۴
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۷     ساعت: ۱ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Apr 25 2024