صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سامسونگ ویژگی رم مجازی خود را به گوشی‌های گلکسی می‌آورد

سامسونگ اخیرا قابلیت افزایش رم بدون نیاز به استفاده از رم سخت‌افزاری یا همان رم مجازی را با نام RAM Plus به جدیدترین میان‌رده خود یعنی گلکسی A۵۲s ۵G در آپدیت اخیر این گوشی اضافه کرده است. ویژگی RAM Plus درواقع قابلیتی قدیمی با ظاهری جدید می‌باشد؛ چراکه همان بارگذاری مجدد صفحه‌بندی حافظه بوده که پیش‌تر در اندروید و تقریباً همه سیستم‌ عامل‌های دیگر دیده بودیم.

سامسونگ با جدیدترین بروزرسانی نرم‌افزاری، ویژگی RAM Plus را به Galaxy A52s 5G اضافه کرده است. بروزرسانی اخیر همچنین با سیستم‌عامل نسخه A528BXXU1AUH9 درحال‌حاضر در هند منتشر می‌شود. این آپدیت علاوه‌بر افزودن 4 گیگابایت حافظه رم مجازی به گوشی، کیفیت دوربین و ثبات دستگاه را نیز بهبود می‌بخشد.

اگر از کاربران Galaxy A52s 5G هستید، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات»بروزرسانی نرم‌افزار و کلیک بر روی دانلود و نصب، انتشار آپدیت این نسخه را برای گوشی هوشمند خود بررسی کنید. همچنین می‌توانید جدیدترین فایل سیستم‌عامل را از پایگاه داده‌ای سیستم‌عامل از طریق این لینک دانلود کرده و به‌صورت دستی فلش کنید. البته مطابق همیشه، پیشنهاد ما اینست که مدتی صبر پیشه کنید تا سامسونگ، خود نسخه مناسب منطقه شما را برای آپدیت منتشر کند.

سامسونگ چندی پیش، گوشی میان‌رده Galaxy A52s 5G خود را معرفی کرد که به‌جز پردازنده قوی‌تر Snapdragon 778G، سایر مشخصات و طراحی آن شباهت فراوانی به Galaxy A52 5G که در اوایل سال جاری عرضه شد، دارد. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر 6.5 اینچی +FHD از نوع امولد و رفرش ریت 120 هرتز، دوربین عقب چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به‌همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر در کنار سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و عمق‌سنج، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ 25 واتی و پشتیبانی از گواهینامه IP68 نام برد.

نظر شما راجع‌به اضافه شدن قابلیت رم مجازی به گوشی‌های سامسونگ چیست؟ در صورت ارائه گسترده این ویژگی، آیا شما حاضرید مقداری از حافظه داخلی دستگاه خود را به حافظه رم اختصاص دهید؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۴۸۳
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۲۰     ساعت: ۱ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • ١١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 20 2024