صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رندرهای موتورولا Moto E۳۰ منتشر شد

رندر های Moto E۳۰ منتشر شده اند. این رندر ها طراحی این گوشی را از زوایای مختلف به ما نشان می‌دهند. اما نکته قابل توجه، شباهت زیاد این گوشی به برادر بزرگتر خود، یعنی Moto E۴۰ است.

موتورولا موتوE40 دارای تراشه هشت هسته ای Unisoc T700 با چهار هسته ARM Cortex-A75 و فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و نمایشگر 90 هرتزی است، و مانند بسیاری از دستگاه های دیگر، با اندروید 11 معرفی شده است. حالا، به نظر می‌رسد موتورولا در حال توسعه گوشی میان رده جدیدی است که بین Moto E40 و Moto E20 قرار می‌گیرد، یعنی Moto E30.

با استناد به گزارش GizChina، یکی دیگر از تلفن های هوشمند Moto E به بازار خواهد آمد. رولاند کواندت، افشاگر اطلاعات، مجموعه ای از رندرهای Moto E30 را به اشتراک گذاشته است. جالب اینجاست که ظاهر دستگاه بسیار شبیه به Moto E40 است. گمانه زنی ها نشان می‌دهد که این دو دستگاه با دو نام متفاوت برای بازار های مختلف عرضه می‌شوند. اما باید بگوییم که این موضوع، کمی دور از ذهن است و نمی‌دانیم موتورولا چه در سر دارد.

موتو E30 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

Moto E30 نمایشگری با پانچ هولی در مرکز آن دارد. طراحی این دستگاه حرف زیادی برای گفتن ندارد، حاشیه های صفحه نمایش در اطراف کم هستند، اما در پایین کمی ضخامت این حاشیه ها بیشتر می‌شود. دوربین های سه گانه این دستگاه به صورت عمودی قرار گرفته اند. که دوربین اصلی آن، سنسوری 48 مگاپیکسلی خواهد داشت. صفحه نمایش Moto E30 احتمالا همان نمایشگر LCD 6.5 اینچی باشد که در Moto E40 نیز استفاده شده است. شباهت های این دو گوشی، در اینجا به اتمام نمی‌رسد و E30 نیز مانند E40 طراحی خاصی بر‌ روی قاب پشتی پلاستیکی خود دارد و سنسور اثرانگشت آن نیز با لوگوی موتورولا ادغام شده است.

این دو تلفن هوشمند از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند، اما نمی‌دانیم آیا این شباهت ها به سخت افزار آن ها نیز نیز سرایت کرده است یا خیر. موتورولا می‌تواند علیرغم ظاهری مشابه، مشخصات سخت افزاری Moto E40 را تغییر دهد، و از آن دستگاه جدیدی بسازد. میان رده جدید موتورولا می‌تواند به سراغ تراشه های رده پایین تری از Unisoc برود. ما احتمالا دستگاهی با رم کمتر و فضای ذخیره سازی کمتر و چیپست دیگری، احتمالاً Unisoc T618، ببینیم. موتورولا شاید به سراغ شرکت های تراشه ساز دیگری برود، اما ما احتمال می‌دهیم که باز هم از تراشه های Unisoc برای این گوشی استفاده می‌شود.

                                                                                                               لبه بالایی فریم Moto E30

بر اساس رندر های منتشر شده از Moto E30 می‌دانیم که این دستگاه دارای جک 3.5 میلی متری صدا در لبه بالایی فریم خود است. علاوه بر این، ما انتظار داریم که پورت USB-C نیز در فریم پایینی آن وجود داشته باشد. موتو E40 با باتری 5,000 میلی آمپری عرضه می‌شود، انتظار داریم که Moto E30 نیز با ظرفیت باتری مشابهی معرفی شود. به هر حال در بخش میان رده و پایین رده ها، اکثر گوشی های هوشمند، از باتری های حجیمی برخوردارند.

در حال حاضر، همه چیز بر اساس حدس و گمان است. بنابراین برای بدست آوردن جزئیات بیشتر از این گوشی باید چند روز دیگر  و یا چند هفته دیگر‌، منتظر بمانیم.

آیا شما هم با این نظر موافق هستید که با توجه به رندر های Moto E30، این گوشی با مدل E40 یکسان خواهند بود؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۷۰۸
تاریخ: ۱۴۰۰/۷/۱۸     ساعت: ۱۱ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024