صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مشخصات اولین خودروی برقی آپولو در چین فاش شد

شرکت خودروسازی آپولو به تازگی در نمایشگاه‌های چین خصوصیات ظاهری خودروی الکتریکی خود را فاش کرد.

شرکت خودروسازی آپولو برنامه‌های خود را برای ورود به خودرو‌های الکتریکی با یک کابین لوکس در نمایشگاه بین المللی واردات چین 2021 فاش کرد.

براساس گزارش‌ها، خودروی EVision S برای تحویل مشتریان در سال 2023 در نظر گرفته شده که  توسط شاخه تازه تاسیس EV سازنده سوپراسپرت آلمانی، Apollo Future Mobility Group، پس از سرمایه گذاری‌ها و خرید‌های گسترده در سال‌های اخیر توسعه یافته است.کانسپت EVision S  به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت استفاده  کاربردی‌تر از ابرخودرو‌های این شرکت را ارائه دهد. گفته شده، نمای بیرونی خودرو، کوپه ‌ایی بوده خودرو طول بیش از پنج متر و عرض بیش از دو متر دارد.

 اولین خودروی برقی آپولو د

انتظار می‌رود که استایل چشمگیر برای مدل تولیدی در آلمان و چین مهندسی شده باشد. اگرچه آپولو هنوز جزئیات فنی را فاش نکرده ، اما در حال توسعه یک اینورتر دوگانه کاربید سیلیکون 800 ولت (SiC) با همکاری سازنده قطعات الکترونیکی ژاپنی ROHM است. این اینورتر قرار است با دو موتور الکتریکی شارژ محوری 800 ولت به عنوان بخشی از یک خط محرکه الکتریکی مدولار که در شانگ‌های به عنوان Crate Powertrain به نمایش گذاشته شده، همراه شود.

به گفته هو کینگ فانگ، مدیر عامل شرکت Apollo Future خودرو‌های الکتریکی آپولو به اشخاص ثالث نیز ارائه خواهد شد. پس از EVision S و EVision X، یک SUV الکتریکی لوکس برای رقابت با مرسدس بنز EQS SUV، که از طریق یک تصویر تاریک پیش نمایش شده است، عرضه خواهد شد. هر دو خودروی برقی قرار است تا پایان سال 2023 در چین تولید شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۹۲۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۸/۲۲     ساعت: ۱۰ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024