صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تقدیر شهردار مشهد از رضا عطاران و سروش طاهری

شهردار مشهد از رضا عطاران و سروش طاهری به عنوان برگزیدگان مشهدی جشنواره فیلم و تئاتر فجر تجلیل کرد.

در این دیدار صمیمانه که عصر امروز در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد محمدرضاکلایی، رضا عطاران و سروش طاهری را افتخار مشهد عنوان کرد و گفت: گرفتن جایزه بهترین بازیگر در معتبرترین جشنواره های کشورمان توسط این دو هنرمند نشان از استعداد های نابی هست که در این شهر پرورش پیدا کردند و به چنین جایگاهی رسیده اند.
در این جلسه رضا عطاران با اشاره به حضورش تا 18 سالگی در مشهد ا ز زنده یاد حسن حامد به عنوان اولین استادش یاد کرد و گفت: ایشان نقش ویژه ای در کشف و پرورش استعداد بچه های مشهد داشتند و حق بزرگی بر گردن هنر این خطه دارند.
وی ادامه داد: مشهد سرشار از استعداد های درخشان در حوزه های مختلف هنری است که باید زمینه کشف و بروز آن فراهم شود.
سروش طاهری هم با اشاره به ساخت فضاهای فرهنگی در مشهد بویژه سالن های تئاتر و سینما آن را گام مهمی در جهت ارتباط بیشتر مردم به هنر عنوان کرد و ادامه داد: همین پردیس تئاتر شهر که در حال آماده سازی است یکی از بناهای مهم خواهد بود که می تواند محلی برای بروز و ظهور بیشتر استعداد های تئاتری باشد.
در این جلسه شهردار مشهد از مسعود نجفی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر نیز به جهت برپایی موفق این دوره جشنواره تقدیر کرد.
امیرعزیزی مدیرکل حوزه شهردار، محمدمحسن مصحفی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ‌و اجتماعی شهرداری مشهد از دیگر حاضران در این جلسه بودند که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار محدود برگزار شد.

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۸۰۳۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۶     ساعت: ۲۳ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024