صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

روایتی کمدی از سوء‌تفاهم‌های زندگی مشترک در «زنِ زندگی مردِ زندگی»

نعیمه نظام‌دوست بازیگر «زنِ زندگی مردِ زندگی» گفت: قصه این سریال خانوادگی است و به سوء‌تفاهم‌ها در زندگی مشترک می‌پردازد.

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون، درباره سریال «زنِ زندگی مردِ زندگی»گفت: سریال «زنِ زندگی مردِ زندگی» در ژانر اجتماعی با موقعیت‌های کمدی است؛ نمی‌توان گفت این سریال صرفاً طنز و کمدی است.

وی ادامه داد: قصه این سریال خانوادگی است و به زندگی زوج‌ها می‌پردازد؛ اینکه چگونه می‌توان سوء تفاهم‌ها را در زندگی مشترک برطرف کرد.

بازیگر «ساختمان پزشکان» درباره چگونگی پذیرش حضور در سریال «زنِ زندگی مردِ زندگی» عنوان کرد: به دلیل فضای خانوادگی قصه و شاد بودن داستان‌ها، بازی در این سریال را پذیرفتم؛ از طرفی همکاری من با آقای جودی تهیه کننده سریال 30 ساله است. همچنین می‌خواستم با آقای رمضانی (کارگردان) تجربه جدیدی برای همکاری داشته باشم. به همین دلایل بازی در سریال «زن زندگی مرد زندگی» را پذیرفتم و تجربه خوبی برای من بود.

سریال  «زن زندگی مرد زندگی»

بازیگر «همسایه‌ها» در خصوص شخصیت مرجان در «زنِ زندگی مردِ زندگی» بیان کرد: کاراکتر «مرجان» خیلی شخصیت چالش برانگیزی نبود؛ همه ما یکسری صفات خوب یا بد داریم. خودمان تصمیم می‌گیریم کدام صفات را در وجود خودمان بارز‌تر کنیم و یکسری از صفات را در وجود خود از بین ببریم. «مرجان» در عین حال که شخصیت ساده‌ای دارد، اما درگیر ظواهر زندگی دیگران می‌شود.

نظام دوست در پایان درباره روند تولید این سریال اظهار کرد: از ابتدای امسال سریال «زنِ زندگی مردِ زندگی» کلید خورد. ما در شرایط سخت کرونا کار می‌کردیم و هر روز آفیش بودیم. در کل فضای سختی را به خاطر کرونا سپری کردیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۲۳۱
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۸     ساعت: ۱۱ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024