صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

واکنش جدید داریوش ارجمند به اظهار نظرش درباره وزنه‌برداری زنان

داریوش ارجمند به تازگی در گفت‌وگویی انتقاداتی را نسبت به وزنه برداری زنان مطرح کرد که صحبت‌های او تقطیع‌ شده و سوءبرداشت‌هایی را در پی داشته است.

🔹این بازیگر پیشکسوت در توضیح این اتفاق  گفت: کسی نزد خداوند محترم است که با تقواتر است نه اینکه چون مرد هستی پس قوی هستی! اینها امتیاز نیست. مرد‌بودن امتیاز نیست و ما اجازه نداریم که براساس خلقت زن بگوییم ضعیفه و یا به مرد بگوییم قویه.

🔹من نگاه ضعیف و از بالا به پایین به بانوان کشورم ندارم و اما به این عزیزان می‌گویم که بانو باشید! قهرمان باشید، سرافراز باشید، جهانی شوید مدال‌آور باشید، اما بانو باشید.

🔹من آن دختر انگلیسی که عضو داعش شده و چنان به قساوت رسیده که سر آدم را می‌برد، یک زن و بانو نمی‌شناسم. به این نکته‌ها در مصاحبه اخیرم اشاره کردم که متأسفانه صحبت‌های من را تقطیع کردند.

🔹بخشی از صحبت‌های من که منتشر شد حتی از سوی همکاران خودم مورد انتقاد قرار گرفت. البته من پای هر حرفی که زدم هستم اما نکته اینجاست که باید حرف‌ها کامل منتقل شود.

🔹گاهی به من می‌گویند که مثلاً چرا با زن‌ها بد هستی؟ چرا زن‌ستیزی؟ اصلا اینگونه نیست. من این نصیحت را به همه بانوان کشورم همه دختران، خواهران و مادرانم می‌کنم. خودم ورزش‌دوست و ورزشکار هستم و هیچ‌گاه بانوان را از ورزش‌کردن منع نکرده‌ام.

 

منبع: صبا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۲۷۸
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۳     ساعت: ۱۱ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024