صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

پسر فرامرز قریبیان فیلم کمدی می‌سازد

فیلم سینمایی «سکه شانس» به کارگردانی سام قریبیان و با موضوع طنز تیر ماه کلید می‌خورد.

محسن شایانفر که تهیه کنندگی فیلم سینمایی سکه شانس را بر عهده دارد، گفت: به تازگی درخواست پروانه ساخت فیلم سینمایی سکه شانس را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد ارائه داده‌ام و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، فیلم را تا نیمه اول تیرماه کلید خواهیم زد.
او ادامه داد: این فیلم سینمایی از مضمون طنز برخوردار است و با رویکردی تحلیلی به اختلاف طبقاتی و فاصله میان زندگی مردم می پردازد.
شایان‌فر درباره کارگردانی این فیلم سینمایی نیز توضیح داد: در حال حاضر سام قریبیان کارگردانی سکه شانس را قرارداد بسته تا پس از فیلم  360 درجه آن را برای سینما بسازد. البته ما از 2 سال قبل مقدمات تولید فیلم را آغاز کردیم اما به دلیل شیوع کرونا ساخت آن متوقف شد. در حال حاضر نیز مهدی بدرلو به ععنوان مجری طرح و فرزین فرزادنیا به عنوان مدیر تولید با ما همکاری خواهند داشت. فیلمنامه این اثر با طرحی از خودم توسط سولماز فرخ منش نوشته شده و بازیگران بسیاری در آن حضور خواهند داشت که البته هنوز قراردادی با هیچ بازیگری منعقد نشده است.
شایان‌فر که تهیه کنندگی مجموعه تلویزیونی حکایت‌های کمال را هم برعهده داشت، درباره ساخت فصل دوم سریال گفت: فیلمنامه سریال آماده است و همان طور که می دانید برای این سریال دکورهای ماندگاری در شهرک سینمایی غزالی ساخته شد. اما مدیران تلویزیون عزم جدی برای تولید فصل دوم نداشتند و حالا با تغییر مدیران نیز مشخص نیست که سرنوشت فصل دوم سریال چه خواهد شد.

 

منبع: همشهری آنلاین

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۷۱۹
تاریخ: ۱۴۰۱/۳/۱۰     ساعت: ۱۱ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024