صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

عصبانیت فریبکاران برجام‌زده از طرح انقلابی مجلس

روزنامه اعتماد به مدیر مسئولی الیاس حضرتی رئیس‌کمیسیون اقتصادی مجلس دهم و کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس یازدهم نیز روز گذشته در گزارشی با عنوان «پارلمان علیه برجام» مدعی شد: «واقعیت آن است که نمایندگان در کوتاه‌مدت قصد دارند مذاکره میان ایران و امریکا پس از روی کار آمدن دولت بایدن در دی ماه را ممنوع کنند. ممنوعیتی که می‌تواند هدف میان‌مدت آنان یعنی جلوگیری از شکل‌گیری دوگانه مذاکره‌ -‌ مقاومت در 1400 و پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تامین کند. در این صورت اصولگرایان که امروز هم به خوبی می‌دانند مذاکره اولین و آخرین راه رفع تحریم‌ها و حل و فصل تنش‌ها میان تهران و واشنگتن است، تن به مذاکره خواهند داد و خود را قهرمان لغو تحریم‌ها معرفی خواهند کرد. آن زمان است که نه مجلس و نه هیچ یک از نهادهای انتصابی نیز مخالفتی با این مسئله نخواهند داشت و خبری هم از «گرا» به واشنگتن نخواهد بود. قالیباف به‌خوبی می‌داند که عدم حضور گسترده مردم در انتخابات از یک‌سو و بقای تحریم‌ها برای حداقل 7 ماه دیگر می‌تواند او را به کرسی ریاست قوه مجریه برساند از این رو احتمالا هر چه در چنته دارد را برای تصویب نهایی طرحش خرج خواهد کرد. طرحی که خروج ایران از پروتکل الحاقی و مین‌گذاری زمین مذاکره برای دولت روحانی و تشدید تحریم‌ها تنها بخشی از عواقب آن خواهند بود.»
بوی تعفن خاصی که از نوشته اعتماد به مشام می‌رسد، ناشی از آن است که طیف مدعی اصلاحات، مسائل کشور را از زاویه سیاست‌بازی، آلودگی و قدرت پرستی خود می‌بیند، به اصطلاح تحلیل می‌کند و البته فرافکنی.
فریبکاران برجام زده، حامیان توافق به هر قیمت و اجرای آن به هر قیمت، گروگان گیرندگان معیشت مردم، آنها که با سیاست تعلیق و انتظار اقتصاد را شرطی و دشمن را گستاخ‌تر کردند، بزک‌گران اعتماد بلاشرط و بلاوجه به آمریکا و بر باد دهندگان فرصت‌ها و ظرفیت‌های ملی پای وعده‌های سرخرمن آمریکا و اروپا، علیه طرح مجلس اینگونه یقه می‌درند.

 

منبع: کیهان

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۶۱۵۰
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۱۴     ساعت: ۱۲ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024