صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ناگفته‌های فرزند فرمانده معروف حشد شعبی درباره دلایل بازداشت پدرش

فرزند «قاسم مصلح» فرمانده معروف حشد شعبی به بیان جزییات جدیدی از دلایل بازداشت پدرش اشاره کرد و به نقش آمریکایی‌ها و اقدام آنها برای رهایی از او در مرز عراق با سوریه پرداخت.

به نقل از المعلومه، آیت الله سید کاظم حائری از مراجع تقلید عراق بر حمایت خود از حشد شعبی و گروه‌های مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد و خواستار قطع هر دستی شد که به سوی آنها دراز شود.

وی تاکید کرد: ما بر موضع خود در حمایت از حشد شعبی و گروه‌های مقاومت تاکید داریم و آنها به مثابه یک قدرت کوبنده علیه کسانی که در کمین امنیت کشور و منافع مردم آن نشسته‌اند، می‌دانیم.

آیت الله حائری تاکید کرد: این نیروی مخلص که جایگاهی در قلوب طیف گسترده‌ای از ملت عراق به دست آورده است، ضامن امنیت کشور و تمامیت ارضی آن است.

وی افزود: به دلیل همین نقش مهم، همواره در معرض توطئه‌های دشمنان قرار دارد و این در برابر سمع و نظر سیاستگذاران و دولتی‌ها رخ می‌دهد و موضع مناسبی را شاهد نیستیم.

حائری از همه خواست که از حشد شعبی حمایت کنند و هر دستی که به سوی این نیروهای دراز می شود یا در راستای نابودی آن و کنار زدن آن قرار دارد و یا اینکه تلاش می‌شود که آنها را شبه نظامیان خارج از قانون معرفی کنند، قطع شود.

دلایل بازداشت فرمانده معروف حشد شعبی از زبان پسرش
از سوی دیگر محمد فرزند «قاسم مصلح» فرمانده معروف حشد شعبی عراق، جزییات جدیدی از بازداشت پدرش بیان کرد و تاکید کرد که مصلح آمریکایی‌ها را آزرده و آنها به دنبالی رهایی از دست او بودند و به همین دلیل این فرمانده را بازداشت کردند.

وی در اظهار نظری اعلام کرد: برادرم 12 ساله ام همراه پدرم بازداشت شده است. پدرم بازداشت نشده بلکه ربوده شده است و رفتار زننده‌ای با برادرم شده است.

فرزند قاسم مصلح گفت: آمریکا مدعی می‌شود که به سبب حمله به پایگاه عین الاسد در الانبار پدرم را بازداشت کرده است.

محمد مصلح گفت: پدرم مسئول بخش مرزی با سوریه بود و آمریکایی‌ها را بسیار آزرده بود و از همین رو به دنبال خلاصی از او به بازداشتش برآمدند.

 

منبع: تسنیم

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۲۴۳۳
تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۸     ساعت: ۱۷ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Apr 24 2024