صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

هشدار به قلیان کشان

تنباکوهای تاریخ مصرف گذشته که در یکی از انبارهای جنوب شرق تهران دپو شده بود تا در بازار توزیع شود، از سوی مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کشف شد.

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در این باره گفت: در جنوب شرق تهران بیش از هزار و 800 انبار وجود دارد که پلیس به منظور مبارزه با هرگونه اخلال در نظم و امنیت اقتصادی، بر آنها نظارت دارد.
در جریان همین نظارت‌ها مأموران از دپوی تعداد زیادی تنباکو تاریخ مصرف گذشته در یکی از این انبارها با خبر شده و پس از اطمینان از صحت گزارش وارده، موضوع را به مقام قضایی اطلاع دادند.
وی افزود: با اخذ مجوز، مأموران در عملیاتی به این انبار رفته و بیش از 9 هزار و 500 کارتن تنباکوی عربی تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند.وی با بیان اینکه تاریخ مصرف این تنباکوها مربوط به سال 2011 بود، خاطرنشان کرد: مقداری از این تنباکوها در بازار عرضه شده بود که هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت برای جمع‌آوری این تنباکوها در حال انجام است؛ در همین رابطه یک متهم دستگیر شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
وی ارزش ریالی اقلام مکشوفه را بالغ بر 250 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: این ارزش اولیه اقلام کشف شده است و ارزش نهایی آن برآورد خواهد شد.وی همچنین درباره اقدامات پلیس در بازار ارز نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 90 نفر از افرادی که موجب التهاب بازار ارز در فضای مجازی و حقیقی شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند که 10 نفر از آنان جزو سرشبکه‌های فضای مجازی بوده و اقدام به قیمت گذاری کاذب در بازار سکه و ارز کرده بودند

 

منبع: رکنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۱۷۵۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۷/۱۶     ساعت: ۱۱ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: وب گردی       زیرسرویس: وب گردی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024