صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

جزئیات محدودیت های کرونایی هفته آینده اعلام شد

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای جزئیات محدودیت های کرونایی که از شنبه هفته آینده در کشور اعمال می شود را اعلام کرد.

در اطلاعیه شماره 3 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از همکاری عموم مردم در  اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها که از اول آذرماه آغاز شد، آمده است: در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها متناسب با سه وضعیت تعیین شده در شهرها(زرد، نارنجی و قرمز) تدوین شده است. از آنجا که از روز شنبه 15 آذر تغییرات جدید حاصل خواهد شد لذا موارد ذیل جهت تنویر و اطلاع مردم، صنوف و آحاد جامعه اعلام میگردد:

1- بر اساس تغییرات حاصله در وضعیت سه گانه شهرها از روز شنبه تعداد شهرهای زرد 105 شهر، نارنجی 279 شهر و قرمز 64 شهر میباشد که لیست آن به پیوست این اطلاعیه برای آگاهی عموم جامعه منتشر میگردد.

2- با توجه به محدودیتها و الزامات تعیین شده در "طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها" و با عنایت به تغییرات حاصله در وضعیت شهرها، محدودیتهای ذیل کماکان برقرار میباشد:

1-2- ممنوعیت ورود خودروهای شخصی باپلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی و قرمز.

2-2- ممنوعیت ورود خودروهای شخصی پلاک بومی شهرهای نارنجی و قرمز به سایر شهرها.

3-2- منع تردد شبانه از ساعت 21 لغایت 4 صبح در شهرهای نارنجی و قرمز با جمعیت بالای 200 هزار نفر.

4-2- گروههای شغلی 1 و 2 در شهرهای نارنجی امکان فعالیت داشته که لیست آن به پیوست میباشد.

5-2- در شهرهای قرمز صرفاً گروههای شغلی 1 مجاز به فعالیت میباشند.

6-2- ادارات و دستگاههای دولتی ضروری در شهرهای نارنجی، با تشخیص بالاترین مقام مسئول(در سطح ملی یا استان)نسبت به کاهش حضور تا یک سوم(3/1) کارکنان و دستگاههای غیرضرور تا یک دوم(50 درصد) کارکنان فعالیت مینمایند.

7-2- دستگاههای ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با ماموریتهای اصلی و مدیریت شهری در شهرهای قرمز با تشخیص بالاترین مقام مسئول(ملی یا استانی)نسبت به کاهش حضور کارکنان خود تا پنجاه درصد(50 درصد) و سایر ادارات غیر ضرور تا یک سوم(3/1) کاهش کارکنان فعالیت مینمایند.

8-2- برگزاری جلسات اداری در فضای سربسته شهرهای زرد حداکثر تا سقف 30 نفر، در شهرهای نارنجی 20 نفر و قرمز 15 نفر، با رعایت دستورالعملهای ابلاغی، صورت میپذیرد.

9-2- کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاهها، موسسات آموزش عالی، آموزشگاه-های خصوصی، حوزههای علمیه در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز تعطیل بوده و خدمات را به صورت غیر حضوری ارائه مینمایند.

9-2- برپایی نمازهای جمعه، مراسمهای مذهبی و آئینی در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز کماکان امکانپذیر نمیباشد.

10-2- فعالیت مساجد صرفاً در شهرهای زرد بلامانع است.»

 

 

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۶۱۸۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۱۴     ساعت: ۱۲ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: وب گردی       زیرسرویس: وب گردی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024