صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

جزئیات دوربین گوشی گلکسی S۲۱ اولترا منتشر شد

جزئیات جدیدی از دوربین گوشی Galaxy S۲۱ Ultra که به تازگی در رویداد CES معرفی شده توسط شرکت سامسونگ اعلام شده است.

گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra 5G از بالارده‌ترین سنسور دوربین‌های گوشی یعنی لنز 108MP استفاده می‌کنند. سنسور ISOCELL HM3 دارای چندین پیشرفت نسبت به HM1 است که در S20 Ultra و Note20 Ultra استفاده شده است. این قطعه شامل بهبود عملکرد HDR، نور کم و عملکرد فوکوس خودکار است.

تکنولوژی Smart ISO Pro نوعی از فناوری HDR است که همزمان یک ایزوی بالا و یک عکس با ایزو پایین می‌گیرد. از آنجا که هر دو به طور همزمان گرفته می‌شوند، این امر باعث می‌شود از شبح اجسام متحرک که برای HDR متوالی مشکل ساز می‌شود، جلوگیری شود.

سپس این دو عکس در یک تصویر 12 بیتی واحد قرار می‌گیرند. این 12 بیت در هر کانال است، به این معنی که تصویر RAW 64 برابر اطلاعات رنگی بیشتر از یک تصویر 10 بیتی است.

سنسور 1 / 1.33 اینچ پیکسل‌های خود را در یک شبکه 12000، 9، 9000 قرار می‌دهد. با این حال، الگوی Nonapixel Bayer امکان ایجاد پیکسل 9 به 1 را فراهم می‌کند، بنابراین اندازه پیکسل موثر 2.4 میکرومتر و وضوح آن 12 مگاپیکسل می‌شود.

فناوری HM3 همچنین دارای حالت Low Noise است که حساسیت نور را تا 50 درصد بهبود می‌بخشد. همچنین، در شرایط نوری خوب، یک الگوریتم بهبودیافته Remosaic می‌تواند تصاویر با وضوح کامل 108 MP را تولید کند.

فناوری Super PD Plus لنز‌های میکرو را به عناصر تشخیص فاز استفاده می‌کند که توسط سنسور برای فوکوس خودکار استفاده می‌شود. لنز‌ها 50 درصد دقت اندازه گیری آن عناصر را بهبود می‌بخشند که به این ترتیب حسگر می‌تواند اشیا متحرک را حتی در تاریکی با دقت ردیابی کند.

برای فیلمبرداری، ISOCELL HM3 می‌تواند تصاویر 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه، 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه و 1080p با سرعت 240 فریم در ثانیه را ضبط کند. کاربران دقت داشته که S21 Ultra با وضوح 8K به 24 فریم در ثانیه محدود می‌شود. از طرف دیگر، کاربر می‌تواند هنگام ویرایش فیلم‌ها، از پنل S برای دستکاری دقیق‌تر جدول زمانی با دقت سطح قاب استفاده کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۵۲۷۵
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۸     ساعت: ۱۰ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: وب گردی       زیرسرویس: وب گردی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Apr 24 2024