صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بیانیه حماس درباره اتهام قتل کودکان

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای، اخبار منتشرشده درباره قتل کودکان توسط نیروهای مقاومت فلسطین را دروغِ رسانه‌های غربی خواند که تلاش دارند روی بمباران شبانه‌روزی غزه توسط ارتش اشغالگران سرپوش بگذارند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز چهارشنبه، 11اکتبر ادعاهای رسانه‌های غربی مبنی بر «کشتن کودکان، سر بریدن آن‌ها و هدف قرار دادن غیرنظامیان توسط نیروهای فلسطینی در اسرائیل» را رد کرد.
براساس گزارش خبرگزاری «آناتولی»، حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما قاطعانه دروغ بودن ادعاهای ساختگی برخی رسانه‌های غربی را اعلام می‌کنیم؛ رسانه‌هایی که به طور غیرحرفه‌ای روایت صهیونیستی مملو از دروغ و تهمت علیه ملت ما فلسطین و مقاومت آن‌ها را پذیرفته و بازنشر می‌دهد.
این جنبش گفت: «پذیرش و جانبداری از روایت صهیونیستی بدون تأیید، چیزی جز سقوط رسانه‌های غرب از اعتبار نیست؛ هدف از این کار، سرپوش گذاشتن بر جنایات و کشتارهایی است که اشغالگران شبانه روز در غزه انجام می‌دهند».
این بیانیه در حالی منتشر شد که امروز، «اورن زیو» خبرنگار-عکاس اسرائیلی  که در روزهای گذشته مشغول پوشش رویدادهای جنگ اخیر است، در واکنش به شایعاتی مبنی بر اینکه حماس کودکان اسرائیلی را در یک روستا سر برده گفت، هیچ شواهدی دال بر این نیافتم.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۹۳۳۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۹     ساعت: ۲۳ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: خبر ویژه       زیرسرویس: خبر ویژه
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024