کد خبر :234635
عامل حمله به عوامل انتظامی دستگیر شد
رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در یک نزاع در جنوب تهران یکی از مامورین انتظامی توسط چاقو مجروح می شود اما در همان محل این اراذل و اوباش دستگیر می شوند.

سرهنگ سعید راستی، رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این خصوص گفت: تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرری با یکدیگر با اسلحه سرد درگیر شدند.

او در تشریح این اتفاق افزود: با تماس شهروندان و اعزام نیروهای انتظامی به محل، یکی از این افراد با سلاح سرد به ماموران انتظامی حمله می کند و به اقدام مجرمانه خود ادامه می دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به مجروحیت یکی از عوامل انتظامی در این درگیری خاطرنشان کرد: متاسفانه در این نزاع یکی از مامورین انتظامی توسط چاقو و در حین حمله این افراد شرور مجروح می شود. در همان محل این اراذل و اوباش  که اقدام به درگیری کرده بودند، دستگیر می شوند. 

ضارب: پشیمانیم!
در ادامه فرد دستگیر شده در این خصوص گفت: ما به علت یک دعوای خانوادگی و اختلافات خویشاوندی به آن محل رفته بودیم که سه نفر بیشتر نبودیم و قصد حمله به پلیس را نداشتیم. در این درگیری من و برادرم و یکی از فامیل های ما حضور داشتند و ما قصد درگیری با پلیس را نداشته ایم و از این اقدام خود پشیمان هستیم.

 

منبع: برنا