کد خبر :241193
گوشی Galaxy A32 5G سامسونگ در رنگ‌های متنوع رخ نشان داد
رندرهای قبلی، ما را با طراحی سامسونگ گلکسی ای ۳۲ آشنا کرده بودند؛ حالا اما می‌توانیم گوشی Galaxy A32 5G را با رنگ‌های متنوع در تصاویر مطبوعاتی ببینیم.

رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی ای 32 5 جی سامسونگ منتشر شده که این دیوایس را در رنگبندی متنوعی به نمایش می‌گذارد. این تصاویر لو رفته که روی خروجی وب‌‎سایت WinFuture قرار گرفته‌اند؛ گوشی Galaxy A32 5G را در چهار رنگ نشان می‌دهند. یک پنل Infinity-V هم قابل رویت است که گفته می‌شود سایز 6.5 اینچی دارد.

پنل عقب پلاستیکی دستگاه، از یک مجموعه دوربین چهارگانه میزبانی می‌کند. سنسور اصلی باید 48 مگاپیکسلی باشد و احتمالا با دوربین‌های فوق عریض، ماکرو و عمق‌سنج همراهی می‌شود. طوری که دوربین‌ها و فلاش LED کنار هم قرار گرفته‌اند، تازگی و توازن خاصی دارد؛ ولی شاید این برآمدگی‌ها باعث شود گوشی روی سطوح صاف، ثابت نماند.


 
 



دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، روی فریم سمت راست و خشاب سیم کارت در سمت چپ قرار دارد. البته حسگر اثر انگشت هم با روی دکمه پاور تعبیه شده است. همچنین رندرهای قبلی از وجود درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه پایینی سامسونگ گلکسی ای 32 خبر می‌دادند.

مشخصات فنی گوشی Galaxy A32 5G
اخیرا این موبایل با سیستم عامل اندروید 11، تراشه مدیاتک Dimensity 720 و رم 4 گیگابایتی در بنچمارک گیک‌ بنچ ظاهر شد. به لطف تاییدیه FCC هم می‌دانیم که یک شارژر 15 واتی و قابلیت NFC دارد.

هنوز خبری از معرفی گلکسی ای 32 نیست؛ اما با صدور چندین تاییدیه و بیرون آمدن رندرهای رسمی، صدای نزدیک شدن قدم‌های آن شنیده می‌شود. محصولی که می‌تواند ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ باشد.

 

منبع: گجت نیوز