کد خبر :267283
بوربور: اصلاح‌طلبان اجازه ندهند فتنه‌گران از گُرده آنان برای تاختن به نظام استفاده کنند
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب گفت: به نظر می‌رسد اتاق فکر جریان فتنه خط و مشی خود را برای انتخابات امسال، حمله به جمهوریت نظام تعریف کرده و متاسفانه گروهی از اصلاح طلبان با آن همراه شده اند، به اصلاح طلبان واقعی توصیه می شود از تاریخ عبرت بگیرند و اجازه ندهند همچون سال 88 جریان نفاق از گرده آنان برای تاختن به نظام استفاده کنند.

نهصدوپانزدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی و دبیران استانی جمعیت در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.
این جلسه بصورت مجازی برای دبیران تمامی استان ها برقرار بود و برخی از دبیران استان ها نیز در آن بصورت برخط حضور داشتند. 
حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در این نشت بیان کرد: به نظر می رسد اتاق فکر جریان فتنه خط و مشی خود را برای انتخابات امسال، حمله به جمهوریت نظام تعریف کرده است و متاسفانه گروهی از اصلاح طلبان با آن همراه شده اند، به اصلاح طلبان واقعی توصیه می شود از تاریخ عبرت بگیرند و اجازه ندهند همچون سال 88 جریان نفاق از گرده آنان برای تاختن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کند و عاقبت آنان که در گذشته فتنه انگیزی کردند را به خوبی بنگرند.
وی افزود: در چند دهه گذشته ثابت شده است که ملت ایران، انقلاب اسلامی را فدای اشخاص و یا جریانات سیاسی نخواهند کرد و در زمان لازم از فتنه گران و انحرافیون عبور کرده و پای نظام می ایستند همانگونه که حضور آنان در روز قدس و عید فطر امسال یکبار دیگر این موضوع را ثابت کرد.
وی افزود: آقای روحانی که مدعی انتخابات غیر آزاد در ایران است پاسخ بدهد که چطور می‌شود در سال 88 با وجود آنکه مجری انتخابات، دولت اصلاحات بود و آقای مصطفی تاجزاده مسول ستاد انتخابات کشور بود اما پیروز انتخابات آقای احمدی نژاد شده است و همینطور چطور می شود در سال 92 که مسول ستاد انتخابات آقای صولت مرتضوی بودند پیروز انتخابات آقای روحانی باشد؟
بوربور گفت: آقای روحانی که خواستار انتخابات آزاد شدند باید توضیح دهند چطور در انتخاباتی که به آزاد بودن آن اطمینان ندارد دوبار شرکت کرده و هر دوبار نیز پیروز شده است؟ با این شبهه ای که ایشان مطرح می کنند لازم است خودش انتخابات های مجلس و ریاست جمهوری  که دولت خودشان مسئول اجرای آن بودند و پیروز آن نیز خود و اطرافیانشان بودند را شفاف‌سازی کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه رفتار امثال آقای روحانی و احمدی نژاد که اعتبار و حیثیت خود را مدیون نظام هستند مصداق بارز نمک خوردن و نمکدان شکستن است که مطمنا طبق سنت الهی رسوایی بزرگی برای آنان خواهد داشت آنان با زیر سوال بردن انتخاب مردم، به مردم توهین کرده و نشان دادند فهمشان از دموکراسی صرفا انتخاب خودشان است در غیر اینصورت انتخابات را آزاد نمی دانند.
بوربور بیان کرد: واحد حقوقی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بررسی تخلفات و فرافکنی‌های آقایان روحانی و احمدی نژاد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد طرح شکایت رسمی از آنها است و از قوه قضاییه می خواهد که با جدیت این شکایت را پیگیری نماید.
بوربور در ادامه با اشاره به موضوعات اقتصادی کشور افزود: مسائل اقتصادی نیاز به خرد جمعی دارد و اینطور نیست که فقط یک گروه خاص به تنهایی بتوانند بر مشکالت اقتصادی فائق آیند و به دولت توصیه کردند اتاق فکر اقتصادی ملی راه‌اندازی کند تا بلکه زودتر این مشکلات اقتصادی برطرف شود و فشار معیشت بر مردم کمتر شود.
وی ادامه داد: جمعیت وفاداران تاکنون جلسات متعدد اقتصادی با کارشناسان خبره برگزار کرده و پیشنهادات خود را در این زمینه به دولت داده است و آینده نیز این جلسات ادامه خواهد داشت در همین راستا هفته آینده جلسه ای با حضور کارشناسان اقتصادی در دفتر جمعیت برگزار خواهد شد.
در ادامه این جلسه جمعی از فرهنگیان جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند که بدنه فرهنگی کشور نسبت به سرپرست کنونی وزارت آموزش و پروش خوشبین هستند. 
آنها همچنین تاکید کردند که دولت باید از سیاسی کاری در آموزش پرورش پرهیز کند و توجه کند که فرهنگیان با افراد سیاسی در مسند وزارت آموزش و پرورش مشکل اساسی دارند و معتقدند بهترین گزینه برای وزارت، شخصی از بدنه آموزش و پروش است. 
در ادامه نشست، اعضای حاضر در جلسه نکته و نظرات خود را بیان کردند.

 

منبع: فارس