صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

معیارهای شناسایی اشخاص حقیقی نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان مشخص شد

«کارگروه تعامل» اصلاح‌طلبان، معیارها و اولویت‌های انتخاب اشخاص حقیقی برای عضویت در نهاد اجماع ساز را به تصویب رساند.

بر اساس آنچه در این مصوبه آمده است، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در تاریخ 23 آذر ماه 1399 تشکیل نهاد اجماع‌ساز را تصویب کرد که از عضویت احزاب عضو این شورا و 5 الی 15 نفر از اشخاص حقیقی در تراز ملی تشکیل خواهد شد.

در همین راستا مقرر شد کارگروهی 9 نفره با عنوان «کارگروه تعامل» متشکل از 5 عضو شورای هماهنگی و 4 شخصیت معرفی شده از سوی سید محمد خاتمی، ایجاد شود تا معیارها و اولویت‌های انتخاب اشخاص حقیقی برای عضویت در نهاد اجماع‌ساز را تعیین کند.

اسامی این 9 نفر عبارت است از خانم زهرا شجاعی و آقایان حسین کمالی، فرج کمیجانی، جواد امام و محمود صادقی (اعضای منتخب شورای هماهنگی) و آقایان سید عبدالواحد موسوی لاری، بهزاد نبوی، حسین مرعشی و محسن امین‌زاده (4 عضو منتخب سید محمد خاتمی ).

مشروح مصوبه جلسه روز گذشته (21دی ماه 99) «کارگروه تعامل» به شرح ذیل است:

گفتنی است؛ پیش از این اصلاح‌طلبان که در قالب شورای هماهنگی ساز و کار انتخاباتی را تدوین می‌کردند، از نهاد اجماع‌ساز جدید برای انتخابات 1400 که با حضور 30 حزب و 10 شخصیت حقیقی تشکیل می‌شود، رونمایی کردند. بر این اساس قرار است تعداد 10 نفر از شخصیت‌های ملی دارای مقبولیت فراگیر اجتماعی و غیرحزبی جریان اصلاحات به عنوان عضو مشاور در این نهاد اجماع ساز جدید اصلاح طلبان دعوت شوند.

 

منبع: ایلنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۳۲۰۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۴     ساعت: ۱۶ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Apr 26 2024