صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی رسما معرفی شد

شیائومی گوشی Redmi ۹i را رونمایی کرد. این گوشی اقتصادی نسخه‌ی قوی‌تر گوشی ردمی ۹A به‌شمار می‌رود.

ماه گذشته، شیائومی  در هند Redmi 9 را با ‌عنوان Redmi 9 Prime و اندکی بعد، گوشی Redmi 9 India را رونمایی کرد که مشابه نسخه‌ی بین‌المللی Redmi 9C بود. حال، این شرکت چینی در هند مدل Redmi 9i را معرفی کرد که بازهم نسخه‌ای ری‌برند‌شده از گوشی Redmi 9A است که پیش‌از‌این، در هند عرضه شده بود.

تنها تفاوت بین دو گوشی ردمی 9A و ردمی 9i این است که گوشی 9i رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتری خواهد داشت. نبود تفاوت اساسی باعث می‌شود بپرسیم که آیا حتما باید گوشی با نام جدید معرفی می‌شد؟ پرواضح است که شیائومی می‌توانست این گوشی را با عنوان Redmi 9A با حافظه  و رم بیشتر معرفی کند.

درهرصورت، گوشی ردمی 9i به تراشه‌ی هلیو G25 SoC مجهز است و سیستم‌عامل  اندروید نسخه‌ی 10 به‌همراه رابط کاربری MIUI 12 راه ارتباطی کاربر با سخت‌افزار خواهد بود. اندازه‌ی نمایشگر این گوشی 6٫53 اینچ با کیفیت HD پلاس است و در لبه‌ی بالایی نمایشگر، بریدگی قطره‌ای برای قرارگیری حسگر 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد.

قاب پشتی با درخشش طراحی Aura 360 خودنمایی می‌کند و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی نیز به‌همراه فلش LED در گوشه‌ی سمت راست آن تعبیه‌ شده است. گوشی ردمی 9i از باتری 5٬000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که ازطریق پورت microUSB و با توان 10 وات شارژ می‌شود.

گوشی ردمی 9i در سه رنگ مشکی و آبی و سبز وارد بازار خواهد شد که کاملا به رنگ‌بندی ردمی 9A شباهت دارد. مدل پایه‌ی گوشی جدید شیائومی با 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، 110 دلار و نسخه‌ی دیگر با همان میزان حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی 124 دلار قیمت دارد.

گوشی ردمی 9i از 28 شهریور در وب‌سایت رسمی شرکت در هند به آدرس flipkart.com و سایر فروشگاه‌های فیزیکی درسراسر کشور فروخته خواهد شد.

 

منبع: زومیت

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۸۵۴۰
تاریخ: ۱۳۹۹/۶/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۲۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024