صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سامسونگ گلکسی A۱۲ با تراشه مدیاتک ارایه خواهد شد؟

گزارش شده که سامسونگ گلکسی A۱۲ با شماره مدل SM-A۱۲۵F در Geekbench مشاهده شده است. این گوشی جانشین سامسونگ Galaxy A۱۱ خواهد بود که در اردیبهشت سال جاری به بازار عرضه شد. بر اساس این بنچمارک باید گفت که دستگاه مذکور با تراشه مدیاتک Helio P۳۵ ارایه خواهد شد.

لیست Geekbench برای سامسونگ Galaxy A12 یک مدل با حافظه رم 3 گیگابایتی اشاره دارد که توسط مدیاتک Helio P35 یا MT6765 تأمین می شود. این گوشی برای اولین بار در ماه آگوست مورد توجه قرار گرفت و در آن زمان گمانه زنی می شد که می تواند با دو مدل حافظه داخلی و دوربین سه گانه عرضه شود.

در لیست Geekbench یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-A125F نشان داده شده است که گمان می رود سامسونگ Galaxy A12 باشد. این گوشی با اندروید 10 کار می کند. گلکسی A12 ادعا شده امتیاز 169 تک هسته ای و 1001 امتیاز چند هسته ای را کسب کرد.

در ماه آگوست، گزارشی حاکی از آن بود که گوشی Galaxy A12 سامسونگ دارای حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی با 3 گیگاباییت حافظه رم است. شاید البته یک مدل با حافظه رم دیگر هم وجود داشته باشد.

همچنین گفته شد که تلفن از همان نمایشگر LCD و همچنین سیستم دوربین عقب سه گانه موجود در گلکسی A11 برخوردار است، اما ممکن است باتری بزرگتری داشته باشد. این گزارش همچنین ادعا کرد که گلکسی A12 می تواند در گزینه های رنگ های سیاه ، آبی ، قرمز و سفید ارائه شود.

اوایل این ماه، گزارشی از MySmartPrice اعلام کرد که Galaxy A12 در وب سایت صدور گواهینامه NFC مشاهده شده است و حاکی از این است که می تواند با پشتیبانی NFC نیز عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A12 هستید؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۴۵۶۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۲۶     ساعت: ۹ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • ١١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 20 2024